THE WALKS - o nouă plimbare audio-ghidată cu vocea actriței Coca Bloos

„Când este folosită, aplicația The Walks devine o instalație performativă audio în care ascultătorul este parțial și performer. Sunt (cel puțin) trei lucruri bune în The Walks. Unul este concentrarea atenției asupra mediului în care funcționăm, perceput de regulă ca o imagine de fond ignorată. Performance-ul scoate ascultătorul din rutina zilnică și îl face să exploreze spațiul fizic în care se mișcă. Altul este discursul audio – excelentă varianta în limba română, inclusiv universul sonor – care ghidează inteligent ascultătorul în spațiu și îi oferă informații consistente, unele dintre ele generând reenactement-uri. […] Un alt atu este o conștientizare a corpului în spațiul public – ce mesaje poartă, cum acționează, ce roluri i se atribuie etc. În The Walks, spațiul public, activitatea în acest spațiu și corpul sunt instrumente de investigare a realităților politice și a mișcărilor sociale. […] Mutațiile pe care le produc aceste noi formate în domeniul performativității sunt majore, dincolo de conținutul lor artistic propriu-zis, și pot avea consecințe pe termen lung.” – Oana Stoica în Scena9.ro

„O idee interesantă și pentru vremuri normale, The Walks devine o formă de a experimenta spectacolul absolut vitală în aceste timpuri.[…] Suntem implicați, activați, suntem luați parteneri la construcție, nu suntem tratați ca subiecți pasivi care doar urmăresc un ghid. Pe nesimțite, plimbările ghidate devin adevărate lecții de istorie, de arhitectură, de urbanism, de pshihologie, de dezvoltare personală. În plus, la un nivel mai profund, activarea imaginației e operată sonor, un întreg univers desfășurându-se din căști în urechile noastre, în spatele vocilor  actorilor: șoapte, foșnete, zgomotul naturii, vocea apei, claxoanele orașului alcătuiesc un plan nevăzut dar care ne acționează eficient imaginația „pictând” decorul fiecărei plimbări, fără a-l copia pe cel real, adesea mai puțin bogat decât cel creat de autorul sound-ului.” – Cristina Modreanu în Scena.ro