Să vorbesc cu tine

Un spectacol work in progress de Antoaneta Cojocaru

Să vorbesc cu tine: despre noi, cei mereu îndrăgostiți. Un spectacol care te obligă să te identifici cu cei de pe scenă și să-l urmărești gâtuit de emoție că se spune povestea ta. Despre două personaje care se caută, se întâlnesc și se reîntâlnesc, jucate de doi actori care s-au găsit în viața reală. Și care sunt atât de afectuoși pe scenă încât spectatorul care asistă la scenele de dans are impresia că a pătruns în intimitatea căsniciei Antoanetei cu Daniel. E ceva mistuitor și magic în felul în care-și transpun artistic aparițiile actorii Antoaneta Cojocaru și Daniel Pascariu, îndrăgostiții scenei românești de azi. – Horia Ghibuțiu în horiaghibutiu.ro

„O poveste de dragoste ca a fiecăruia dintre noi, în care Nina îl iubește pe Patrick, iar Patrick o iubește pe Nina. Conversația lor dezvăluie povestea de iubire, dar și îndoielile unuia, luciditatea celuilalt și ne duce la o veritabilă analiză psihologică a sentimentelor și caracterelor celor doi. E greu sau e ușor să găsești fericirea în doi? Unii reușesc s-o găsească, alții o caută toată viața.  Cuplul lor poate fi oglinda noastră și avem astfel posibilitatea să ne analizăm, să facem o prospecție a propriei noastre povești de iubire. […] Poate că după tot ce am trăit în ultimele luni Să vorbesc cu tine ne face bine, ne ajută să ne analizăm sentimentele.” – Raluca Tulbure în ralucatulbure.blogspot.com

„Să vorbesc cu tine mi-a inspirat drag de a călători în aflarea dragostei adevărate și a te reîndrăgosti de aceeași persoană în stadii diferite ale vieții din punct de vedere profesional și emoțional. Un adevărat roller-coaster de emoții mi-au creat cei doi artiști Antoaneta Cojocaru și Daniel Pascariu, care sunt Nina și Patrick în spectacol, două suflete care călătoresc despărțiți și împreună, se pierd și se regăsesc, se iubesc într-o lume plină de incertitudine în care schimbarea este singura constantă.” – Judy Florescu în judyflorescu.com