„Trebuie să mărturisesc că în domeniul artelor performative am o afinitate deosebită față de zona germanică – de la ceea ce înseamnă Pina Bausch și Tanztheater Wuppertal până la Schaubühne sau Rimini Protokoll. E o afinitate care că se bazează, cred, și pe faptul că am crescut la Brașov, printre sași, am făcut acolo școala și liceul german, am studiat o perioadă în Germania, deci e o zonă pe care o înțeleg bine și care e mai aproape de structura mea. Sunt lucruri care te influențează, uneori, chiar fără să vrei și, pornind de la ele, după discuții și cu susținerea Claudiei Popa, directorul creart, înainte de toate, am încercat să redefinim misiunea Teatrelli. E un proces care va dura, cu certitudine, ani buni – în contextul actual, probabil perioada de tranziție va fi chiar mai lungă decât ne-am așteptat inițial – însă ne dorim să ne îndreptăm, cu precădere, către un spațiu de tip laborator (de cercetare artistică) cu public, în care să se nască producții inovatoare și care să încurajeze căutările / cercetarea artistică și dorința de a experimenta. Teatrelli este un spațiu relativ mic și, totodată, modular, care-ți dă libertatea să te joci, fiind, astfel, potrivit pentru spectacole de acest gen. Pe de altă parte, am convingerea fermă că este necesar să existe un astfel de spațiu și în zona de teatru public din București.”
Articol complet pe bookhub.ro.