Events Archive - Page 10 of 31 - Teatrelli

FADE IN / FADE OUT

Fade In / Fade Out” este un spectacol care explorează dimensiuni ale procesului de pierdere și doliu, atât din perspectiva celui care îngrijește, cât și din perspectiva bolnavului, urmărind, cu precădere, felul în care boala și iminenta dispariție a unuia dintre ei transformă relația acestora și modul în care ei interacționează. Spectacolul încearcă să dea un sens concret acestei separări prin explorarea distanței fizice care se creează între personaje. Spațiul este redat cu ajutorul sunetului binaural, captat cu microfoane plasate în urechile actorilor, pe care publicul îl va percepe live, în căști, ca și cum urechile actorilor devin ale spectatorului. Acest proces „ca și cum” va permite publicului să experimenteze simultan distanța dintre personaje și încărcătura emoțională a despărțirii.

„Fade In / Fade Out” este proiectul care a câștigat open call-ul lansat de creart/Teatrelli în 2021 și adresat regizorilor, în vederea montării unui spectacol-laborator. Selecția a fost realizată de către un juriu format din criticul de teatru Octavian Saiu, regizorii Radu Nica și Cristian Ban, precum și de Roxana Lăpădat, director artistic Teatrelli.

Conceptul dramaturgic al spectacolului îi aparține cunoscutei scriitoare și jurnaliste Elena Vlădăreanu, iar regia este semnată de Bogdan Mustanță, regizor distins, printre altele, cu Ursul de Aur pentru Scurtmetraj la Berlinală în 2008. Distribuția spectacolului îi reunește pe actorii Ela Ionescu și Bogdan Albulescu

Demersul se înscrie în linia strategică dezvoltată de Teatrelli, prin care își propune să promoveze experimentul în zona artelor performative prin intermediul unor spectacole de tip laborator si performance-uri work in progress, încercând să ofere astfel publicului producții racordate la tendințele scenei internaționale de teatru.

Fade In / Fade Out” 

Regie: Bogdan Mustață

Concept dramaturgic: Elena Vlădăreanu

Cu: Ela Ionescu și Bogdan Albulescu

Scenografie: Oana Novicov

Sound design: Vlad Voinescu

Light design: Traian Marin

Voci copii: Sofia Bucur, Amza Vasile

Festivalul Internaţional de Teatru Radiofonic GRAND PRIX NOVA la TEATRELLI

Ne bucurăm să găzduim în perioada 18 – 23 iunie, la Teatrelli, ediția a 11-a a Festivalului Internaţional de Teatru Radiofonic GRAND PRIX NOVA.

Organizat de Radio România, evenimentul este dedicat inovaţiei în creaţia de teatru radiofonic.

„Cu această ediție, este inaugurată colaborarea Radio România cu creart, care găzduiește cu generozitate festivalul în spațiul intim al sălii sale de spectacole de la Teatrelli Bucureşti(Piața Lahovari, nr. 7). Apropierea între cele două instituții confirmă deschiderea internațională a acestui spațiu teatral bucureștean, afirmat în ultimii ani ca loc al inovației și al experimentului teatral performativ.”, se arată în comunicatul festivalului.

Selecția finală a festivalului propune în cele trei categorii de concurs – Drama, Short Forms, Binaural Drama – 27 de producții de top din întreaga lume.

Gala de premiere va avea loc vineri, 23 iunie, de la ora 13.00, la Teatrelli.

Festivalul este, în primul rând, ocazia întâlnirii față în față a participanților, dar ajunge și oriunde în lume în spațiul virtual, pe platforma www.grandprixnova.ro, pe pagina oficială de Facebook și pe canalul de YouTube, Grand Prix Nova. 

Pasionaţii de teatru radiofonic vor putea asculta, în toată perioada festivalului, pe site-ul www.eteatru.ro, producţiile radiofonice în concurs, însoţite de textele în limba engleză ale acestora (în format pdf).

De asemenea, în acest an, după-amiaza zilei de marți, 20 iunie, va fi dedictă atelierelor, seria fiind deschisă la ora 12.00 cu prezentarea invitaților speciali ai festivalului „The Walks” – App de Rimini Protokoll, co-productie creart/Teatrelli, în parteneriat cu Goethe-Institut București.

Programul festivalului poate fi găsit pe site-ul evenimentului: www.grandprixnova.ro.

Intrarea la festival este liberă.

Flori, pietre și alți demoni

O creație colectivă AREAL
de / cu: Alexandra Bălășoiu, Cristina Lilienfeld, Cosmin Manolescu

Flori, pietre și alți demoni este un performance colectiv născut dintr-o călătorie în inconștientul creatorilor săi. Metaforă a experienței umane, spectacolul este o călătorie în temele universale ale traumei, iubirii și (dez)organizării. 3 coregrafi (Alexandra Bălășoiu, Cristina Lilienfeld, Cosmin Manolescu)devin pe rând performeri, comentatori, generatori de situații absurde, fac declarații și participă într-un striptease emoțional, precum și alte întâmplări aleatorii. Un spectacol-proces în care publicul este invitat să plece împreună cu artiștii într-o explorare a sinelui și a problemelor generate de emoții, capitalism și represiunile societății contemporane.

Fiecare reprezentație va fi urmată de o discuție cu publicul despre creația colectivă prezentată, dar și despre starea dansului contemporan în contextul social și cultural în care trăim.

Evenimentul este prezentat în cadrul programului creart/Teatrelli „Spectacole independente în premieră” și al stagiunii de primăvară AREAL 2023, proiect realizat de AREAL – spațiu pentru dezvoltare coregrafică și co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național.

Spectacol nerecomandat persoanelor sub 18 ani.

*Prețul unui bilet este de 30 de lei + taxe ticketing.

Flori, pietre și alți demoni

O creație colectivă AREAL
de / cu: Alexandra Bălășoiu, Cristina Lilienfeld, Cosmin Manolescu

Flori, pietre și alți demoni este un performance colectiv născut dintr-o călătorie în inconștientul creatorilor săi. Metaforă a experienței umane, spectacolul este o călătorie în temele universale ale traumei, iubirii și (dez)organizării. 3 coregrafi (Alexandra Bălășoiu, Cristina Lilienfeld, Cosmin Manolescu)devin pe rând performeri, comentatori, generatori de situații absurde, fac declarații și participă într-un striptease emoțional, precum și alte întâmplări aleatorii. Un spectacol-proces în care publicul este invitat să plece împreună cu artiștii într-o explorare a sinelui și a problemelor generate de emoții, capitalism și represiunile societății contemporane.

Fiecare reprezentație va fi urmată de o discuție cu publicul despre creația colectivă prezentată, dar și despre starea dansului contemporan în contextul social și cultural în care trăim.

Evenimentul este prezentat în cadrul programului creart/Teatrelli „Spectacole independente în premieră” și al stagiunii de primăvară AREAL 2023, proiect realizat de AREAL – spațiu pentru dezvoltare coregrafică și co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național.

Spectacol nerecomandat persoanelor sub 18 ani.

*Prețul unui bilet este de 30 de lei + taxe ticketing.

Open Call – workshop Sergiu Matis @ Teatrelli

Pe 14 mai, între orele 12.00 – 16.00, Sergiu Matis va susține la Teatrelli (Piața Lahovari nr. 7) un workshop dedicat performerilor cu aptitudini de mișcare și / sau cu experiență în zona dansului contemporan.

Participarea la workshop este gratuită.  Fiind un număr limitat de 12 locuri, selecția participanților se va realiza pe baza unui open call.

Cei interesați să participe sunt rugați să trimită până pe 2 mai 2023 (inclusiv), la adresa de mail teatrelli@creart.ro, următoarele documente:

  • Un CV
  • O filmare de maxim 2 minute cu un moment de mișcare (improvizație sau coregrafie prestabilită / un fragment dintr-un spectacol) – filmarea trebuie transmisă sub forma unui link Youtube sau Vimeo

Partipanții selectați vor fi anunțați în data de 5 mai 2023.

„Pe parcursul workshop-ului voi împărtăși câteva dintre instrumentele de dans ale unei practici pe care am dezvoltat-o încă din 2013: Visible Thinking Body (VTB) – o metodă de a naviga și de a gândi corpul în mișcare. Cum putem transpune gândirea în mișcare și cum poate ea deveni dans? Cu o atenție sporită la impuls, plecând de la nemișcare și observând ritmul interior (groove-ul interior), procesul începe cu descoperirea a ceea ce declanșează mișcările, apoi cu recunoașterea motivației personale de a le susține și de a le ghida spre o dinamică creativă. Ce ne mai mișcă astăzi, cum rămânem neclintiți în fața furtunilor viitoare, pentru ce luptăm și când ar trebui să fim mai blânzi și mai deschiși?  Aceste întrebări reflectă rolul dansului în zilele noastre, de-a lungul și în cadrul continuumului natură-cultură-tehnologie.” – Sergiu Matis.

Workshop-ul este organizat de Goethe-Institut și creart/Teatrelli, în contextul prezentării la București, în data de 13 mai, a performance-ului „Extinction Room (Hopeless.)”, creat de Sergiu Matis.

Sergiu Matis este coregraf român, născut în Cluj-Napoca. A studiat dansul la Liceul de Coregrafie din Cluj, urmând apoi cursurile Academiei de Dans din Mannheim, în calitate de bursier al Fundației de dans Birgit Keil (Tanzstiftung Birgit Keil). 

Din 2008, locuiește și lucrează în Berlin, unde creează propriile spectacole: Keep It Real (2013), Explicit Content (2015), Neverendings (2017), Hopeless. (2019), Extinction Room (Hopeless.) (2019), UNREST (2021), DRANG (2022), Blazing Worlds (2023).

A colaborat cu Colette Sadler-Stammer Productions, Yossi Berg, Oded Graf, Philip Bergmann, Daniel Kok și Jeeae Lim și a lucrat, de asemenea, cu Sasha Waltz & Guests în cadrul mai multor producții (Dialoge: Neues Museum – 2009, MAXXI – 2009, Kolkata – 2013; Continu – 2010; Métamorphoses – 2011; Matsukaze -2011; Carmen, program educațional – 2012; Sacre – 2013). 

În 2014, a absolvit masteratul în Solo/Dance/Authorship la Centrul Inter-Universitar pentru Dans (HZT) din cadrul Universității de Arte din Berlin (UdK). A obținut grantul „Life Long Burning” și o bursă din partea Studienstiftung des deutschen Volkes (Fundația Universitară Națională Germană). 

În calitate de coregraf, a colaborat la realizarea mai multor producții de teatru împreună cu regizori precum: Jonas Knecht (Academia de Artă Dramatică Ernst Busch Berlin, Teatrul Maxim Gorki din Berlin,  Sophiensaele Berlin, Rote Fabrik Zürich, Teatrul Chur, Teatrul Aachen), Kay Dietrich (FEZ Berlin), Thomas Sutter (Atze Musiktheater Berlin).

A susținut numeroase ateliere și cursuri în cadrul mai multor instituții de dans și nu numai din întreaga lume: Tanzfabrik (Berlin), HZT / UdK (Berlin), eXplore – Bucharest Dance Festival, programul educațional “Carmen” realizat de Berliner Philharmoniker și Sasha Waltz & Guests, Seoul International Dance Competition, Facultatea de Arte a Universității Nihon (Tokyo), Miyako Kato Dance Centre (Tokyo).

Foto: Moo Kim

Reality Check cu Denis Bolborea & Dans Liber cu Valentina De Piante

Reality Check

Coregraf/performer – Denis Bolborea, artist vizual – Andrei Cozlac, light design Alexandros Raptis. O producție Indie Box.

“Reality Check” este un solo performativ din trilogia “Singing Bodies”, în care artistul testează limitele realității corpului și spațiului, traversând un drum presărat cu o varietate de situații și ipostaze. Acest spectacol se situează la punctul de întâlnire dintre dans contemporan, live looping vocal, videoproiecție și text, îmbinând armonios muzica, mișcarea și un text plin de umor, pentru a oferi o experiență memorabilă și provocatoare publicului.

Pe parcursul spectacolului, performerul explorează în mod constant conceptul de realitate subiectivă, prin verificarea simțurilor și senzațiilor, inspirat de improvizațiile subtile din diverse spații publice. Performance-ul prezintă un parcurs între discursuri suprapuse, reflectând ritmul alert al orașului și al gândurilor proprii, în timp ce investighează capacitatea corpului de a se conecta cu mediul înconjurător și impactul prezenței și acțiunilor sale asupra spațiului.

Cum ne transformă aceste discursuri exterioare atunci când reușim să devenim mai conștienți de granița dintre interior și exterior?

„Salut, sunt Denis! În timp ce citești acest text, auzi de fapt vocea mea. Sau e vocea ta? Încearcă să țipi. Acum șoptește… Care e intensitatea vocii din mintea ta? Imaginează-ți cum ai putea să o întinzi în spațiu. Coloana sonoră e permanent prezentă, dar felul în care ascultăm e intermitent. Putem oare reorchestra discursul orașului? Putem recicla zgomotul care ne înconjoară, dându-i o altă dimensiune? Uneori, privirea nu ajunge mai departe de gene și zgomotul interior depășește volumul orașului. Informația continuă să circule, indiferentă la nepăsarea noastră. Acumulăm, propagăm, transformăm. Tu ce fel de undă ești?”

(textul din performance este în limba engleză)

Durata: 35 de minute

&

Dans Liber cu Valentina De Piante

După spectacolul „Reality Check”, Valentina De Piante va ghida publicul în cadrul unei sesiuni de Dans Liber, încurajând participanții să se simtă într-un corp dinamic care rezonează cu muzica și cu ceilalți.  Va folosi vocea ca sistem vibrațional, va oferi momente de contemplare și conectare cu ochii închiși si apoi momente de conectare cu ochii deschiși. Va crea spații diferite: vocea în interiorul corpului, muzica care mișcă corpul. Urmărind felul în care fiecare naște organic mișcarea, va amplifica schemele de acțiuni obișnuite, dând frâu liber unei gândirii în corp.

Evenimentul este prezentat în cadrul unei colaborări între creart/Teatrelli și stagiunea de primăvară AREAL 2023 (proiect realizat de AREAL – spațiu pentru dezvoltare coregrafică și co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național). Colaborarea dintre cele două spații are ca scop dezvoltarea scenei de dans contemporan din București și promovarea ideii de laborator artistic, în vederea diversificării publicului prin prezentarea unor proiecte independente în spații performative care nu sunt dedicate preponderent dansului contemporan, dar care încurajează căutarea de noi forme de expresie în dans și performance – atât prin producții proprii, cât și prin diverse alte colaborări, întâlniri artistice, workshop-uri sau dezbateri.

Foto credits: Bidif

SHE SHE POP – Introduction & Artist Talk

Self-Instructions: The Self And the Collective on Stage

26.04.2023, ora 19:00
Pavilion 32 – Goethe-Institut București (Calea Dorobanților 32)

She She Pop este un colectiv de performance din Berlin. De-a lungul celor 30 de ani de colaborare, grupul a provocat constant formele de estetică teatrală deja consacrate și ierarhiile tradiționale în procesul de lucru la o producție de teatru. În cadrul artist talk-ului, două dintre membrele fondatoare ale grupului –Johanna Freiburg și Ilia Papatheodorou – au împărtășit o parte din tehnicile de lucru ale colectivului. Folosirea materialelor autobiografice în cadrul producțiilor colective a devenit un element indispensabil în practica artistică a She She Pop. Mai mult decât un scop în sine, autobiografia este în primul rând o metodă de lucru. Tehnici precum autoinstruirea, fragmentarea și elaborarea conceptuală a unor reguli sunt practici esențiale în cadrul repetițiilor și elemente cheie ale esteticii grupului. Cu această ocazie,au fost prezentate câteva dintre metodele de lucru ale colectivului, precum și exemple ale performance-urilor dezvoltate de She She Pop prin folosirea de instrumente și tehnici inovatoare bazate pe sarcini de lucru (tasked-based performance art).

***

Pornind de la metoda de lucru cu materiale autobiografice, cele două membre fondatoare She She Pop au susținut și un workshop cu echipa artistică a producției work in progress creart/TEATRELLI „Lasă-i să moară proști” (concept: Catinca Drăgănescu). Construită pe formatul unui spectacol-laborator, producția își propune să fie o radiografie a măcinărilor identitare și politice ale generației milenialilor din România, scindată ȋntre valorile occidentale și mentalitatea estică.

***

Colectivul feminist de performance She She Pop  a luat naștere în anii `90, în cadrul Institutului de Studii Teatrale Aplicate al Universității „Justus-Liebig“ din Giessen.

Grupul are un profil estetic și ideologic specific: producțiile lor sunt dezvoltate la nivel colectiv. Acest mod de abordare a unui spectacol pune, totodată, accentul asupra responsabilității artistice a fiecărui performer în parte. Membrii She She Pop sunt autori, dramaturgi și performeri ai montărilor pe care le propun. She She Pop practică o formă de teatru care se bazează pe experiment. Producțiile lor explorează limitele sociale ale comunicării și depășirea acestora – în termeni specifici și artistici – în spațiul protector al artei. Teatrul este transformat astfel într-un loc al comunicării utopice, în care publicului i se oferă adesea un rol special: cele mai multe producții She She Pop iau forma unor experimente sau demonstrații ale unor ipoteze care – în absența unor martori – nu ar fi valabile.

De-a lungul timpului, colectivul She She Pop s-a bucurat de importante premii și nominalizări la nivel mondial: câștigător al Theaterpreis Berlin 2019 (Stiftung Preussische Seehandlung), nominalizat la Europe Theatre Prize 2017 (categoria “Realități teatrale”), câștigător al premiului George Tabori 2015 acordat de Fonds Darstellender Künste (Fondul pentru Artele Spectacolului), invitat la Bienala de teatru Impulse 2013 și la World Stage 2013 în Toronto, câștigător al premiului “Best Theatre of 2012 Award – Foreign Category” acordat de National Theatre Association of Korea și multe altele. 

Colectivul She She Pop este format în prezent de Sebastian Bark, Johanna Freiburg, Lisa Lucassen, Mieke Matzke, Ilia Papatheodorou, Berit Stumpf și Elke Weber. 

cerul (hartă către casă)

În 6 și 7 mai, a avut loc premiera primei etape a producției work in progress creart/Teatrelli „cerul (hartă către casă)”.

regie: Irisz Kovacs, dramaturgie: Doru Vatavului, scenografie: Clara Ștefana, mișcare scenică: Ruxandra Bobleagă, sound design: Adrian Piciorea

Cu: Armand Crisan, Bogdan Iancu, Antonia Scutaru, Iosif Paștina

Noua productie work in progress are ca punct de plecare albumul de pictură al lui Șerban Savu – „Drifting”, având convingerea că picturile lui deschid o ușă, aprind o lumină și suspendă în timp momentele cotidiene cu care suntem atât de obișnuiți, încât privirea noastră se lovește de ele, fără a le mai nota, dar în care ne-am putea vedea reflectată întreaga viață. Cercetând tema vieții umane în România contemporană, cu poezia, ironia și amărăciunea ei, artiștii își propun să genereze un text dramatic, pornit de la exerciții de imaginație și improvizație ale actorilor și coordonat și completat de dramaturgul Doru Vatavului. Scopul este acela de a crea o cronică afectivă asupra ceea ce înseamnă să fii om aici și acum, având ca punct de plecare imaginea și construind întru imagine, reinterpretând și recreând lucrările lui Șerban Savu, din dorința de a traduce în limbaj teatral, în imagini în mișcare, senzația pe care o generează privitorului picturile lui Savu.

Noua producție work in progress a fost selectată în cadrul open call-ului lansat de creart/Teatrelli în 2021, în vederea montării unui spectacol-laborator. Selecția a fost realizată de către un juriu format din criticul de teatru Octavian Saiu, regizorii Radu Nica și Cristian Ban, precum și Roxana Lăpădat, director artistic Teatrelli.

Performerii au fost selectați în urma unui casting la care au participat peste 160 de actori.

Spectacol nerecomandat persoanelor sub 16 ani.

Lasă-i să moară proști

Un spectacol cu Catinca Drăgănescu

Cu: George Albert Costea, Mara Căruțașu, Vladimir Purdel, Bogdana Dima, Andrei Raicu

Scenografie: Gabi Albu

Muzică și sound design: Andrei Raicu & Bogdana Dima

Lighting design: Andrei Ignat

Articulat ȋn jurul unui interviu marcant cu un regizor rus, devenit refugiat politic ȋn urma declanșării războiului ruso-ucrainian, spectacolul își propune să fie o radiografie a măcinărilor identitare și politice ale generației milenialilor. Scindată ȋntre valorile occidentale și mentalitatea estică, ȋntre implicare civică și apatie politică, ȋntre marea istorie și micile istorii, această generație de tranziție pare a avea ȋncrustată ȋn experiența ei ȋnsăși esența transformărilor apărute ȋn societățile est-europene post-totalitare.

„Folosind articole din presă, repere culturale, manuale, istorii personale și interviuri, artiștii investighează propriul proces de devenire ȋntr-o ȋncercare de chestionare și recuperare identitară. Lasă-i să moară proști este un spectacol despre războiul interior și războiul exterior, despre apartenență și comunitate, despre cine suntem și cum ne regăsim ȋn ceea ce trăim.”, explică regizoarea Catinca Drăgănescu.

Prima etapă de montare s-a concretizat în luna decembrie 2022 cu o lectură performativă și o discuție cu publicul pe marginea textului, dar și a propriilor experiențe și percepții. Etapa finală a debutat în aprilie cu un artist talk și un workshop cu două dintre membrele fondatoare ale colectivului de performance She She Pop din Berlin, pornind de la metoda de lucru cu materiale autobiografice, dezvoltată de multipremiatul grup german de-a lungul celor 30 de ani de activitate.

O producție work in progress creart / TEATRELLI.

Partener: Teatrul de Animație Țăndărică

*Prețul unui bilet este de 40 lei+taxe.

Spectacolul conține efecte stroboscopice. Nu este recomandat persoanelor cu fotosensibilitate.

Dușmănie v.2.0 / Enmity v.2.0

Cu supratitrare în limba engleză / With English subtitle

For English please scroll down

Dușmănie v.2.0. E ceva vindecător în a le da oamenilor un obiect al urii lor (scris și regizat de Gabriel Sandu) este un spectacol interdisciplinar despre nevoia de intimitate, apartenență și dorința de a controla povestea despre noi înșine, pe care o lăsăm mai departe celorlalți.

Spectacolul aduce în prim plan trei personaje contradictorii, legate între ele de un trecut traumatic: Ioana, membră a fostei securități, logopedul lui Nicolae Ceaușescu și omul din spatele rostirii discursurilor dictatorului, care ajunge să devină personaj principal al unui film documentar semnat de Alina. Între cele două se află Andrei, nepotul Ioanei, un tânăr plin de talent artistic, însă marcat de un parcurs anti-social și de singurătate, fiind crescut exclusiv de către bunica sa. Totul ia o turnură neașteptată când filmul documentar realizat de Alina câștigă un premiu important. În urma vizibilității și atenției pe care evenimentul o generează, viața celor trei personaje se schimbă definitiv, iar publicului i se dezvăluie trecutul traumatic care le leagă.

Cu o puternică componentă video, Dușmănie v.2.0 chestionează cât este adevăr și cât este ficțiune în genul de film documentar și explorează ce se întâmplă la nivel individual atunci când poveștile complicate sunt prezentate public într-o manieră simplificată sau chiar manipulatoare.

Dușmănie v.2.0. E ceva vindecător în a le da oamenilor un obiect al urii lor
Text și regie: Gabriel Sandu
Cu: Mihaela Teleoacă, Oana Pușcatu, Alex Mirea
Video: Ana Cârlan
Decor: Raluca Alexandrescu  
Muzică: Xenti Runceanu
Lumini: Ștefan Vasilescu 

***

Enmity v.2.0. There is something soothing in giving people an object of their hatred, written and directed by Gabriel Sandu, it is an interdisciplinary show about the need for intimacy, belonging and the desire to control the story about ourselves, which we pass on to others.

The show brings to the fore three contradictory characters, linked together by a traumatic past: Alina is an ambitious young documentary filmmaker, for whom there are no limits when it comes to her own film, realizes that she has an unmissable subject when she meets Ioana, a member of the former secret police (securitate), who does, with serenity, hallucinatory statements in front of the camera, but also her nephew, Andrei, an old child, with a lot of artistic talent, who lives completely isolated next to his grandmother. Things take an unexpected turn when the film gains massive visibility, and the lives of the three characters will be changed for good.

With a powerful video component, the show questions how true and how fictional it is in the documentary genre and explores what happens on an individual level when complicated stories are presented to the public in a simplified or even manipulative way.

Enmity v.2.0. There is something soothing in giving people an object of their hatred
Written and directed by Gabriel Sandu
Cast: Mihaela Teleoacă, Oana Pușcatu, Alex Mirea
Video: Ana Cârlan
Set design: Raluca Alexandrescu  
Music: Xenti Runceanu
Light desig: Ștefan Vasilescu