Events Archive - Page 8 of 31 - Teatrelli

HÔTEL DES POÈMES – Spectacol în camere de hotel

Text și regie: Iris Spiridon  
Cu: Ghighi Eftimie, Cosmina Olariu, Ada Lupu, Cristian Popa, Vlad Udrescu

Spectacolul are forma unei vizite prin spațiile hotelului Caro. Un ghid va însoți publicul prin acestă călătorie în timp, populată cu oameni și personaje care au rămas vii prin poveștile pe care le-au trait, putând fi (re)întâlniți cu ocazia unică a acestei vizite.

O vom întâlni pe Anais Nin, captivă în camera de hotel în care și-a trăit poveștile secrete de iubire. Dar este vorba despre o Anais transportată în prezent, care vede prin noi o lume care s-a născut după moartea ei, în timp ce noi avem privilegiul de a ne întoarce în timp și de a pătrunde în universul din care provine ea.

Altă cameră este rezervată unui cuplu care face o escapadă la hotel, aparent pentru a-și pune fanteziile în practică, dar care testează de fapt, la un nivel profund, cât durează iubirea care ne aduce împreună și ce suntem în stare să facem pentru a o salva.

În ultima camera dăm buzna peste poetul Rimbaud care se refugiază la hotel după ce a fost împușcat în braț de poetul Verlaine. Ajungem astfel să fim martorii unui delir poetic care transcende realitatea și care ne face să ne întrebăm dacă, după 133 de ani de la moartea lui, s-a reinventat sau nu iubirea.

Spectacolul este conceput în contextul celebrării a 30 de ani de la aderarea României la Organizația Internațională a Francofoniei. Astfel, toate personajele sunt interpretări imaginare ale unor personalități marcante ale culturii franceze. Textul dramatic este original, cuprinzând și fragmente din operele unor scriitori precum: Arthur Rimbaud, Louis Ferdinand Celine, Jean Cocteau, Anais Nin, Julien Green, Charles Perrault & alții.

În același timp, „Hôtel des poèmes” este o încercare de a aborda sustenabil un spectacol de teatru, în sensul de a integra toate mijloacele tehnice disponibile în spațiu, fără a utiliza alte echipamente de teatru care generează un consum suplimentar de energie.

O producție work in progress CREART / TEATRELLI. Cu sprijinul: Hotel CARO

Reprezentațiile se vor desfășura la Hotel Caro, în limba română, ca parte din programul Anualei de artă și știință NEO ART CONNECT, susținut de BRD- Groupe Societe Generale.

Spectacol nerecomandat persoanelor sub 16 ani.

Durata: 50 de minute

HÔTEL DES POÈMES – Spectacol în camere de hotel

Hotel CARO (Str. Barbu Văcărescu 164A)
16 iunie – ora 18.00
 și ora 20.00
17 iunie – ora 14.00 și ora 16.00
18 iunie – ora 18.00 și ora 20.00

Intrare liberă, pe bază de rezervare.

Text și regie: Iris Spiridon  
Cu: Ghighi Eftimie, Cosmina Olariu, Ada Lupu, Cristian Popa, Vlad Udrescu

Spectacolul are forma unei vizite prin spațiile hotelului Caro. Un ghid va însoți publicul prin acestă călătorie în timp, populată cu oameni și personaje care au rămas vii prin poveștile pe care le-au trait, putând fi (re)întâlniți cu ocazia unică a acestei vizite.

O vom întâlni pe Anais Nin, captivă în camera de hotel în care și-a trăit poveștile secrete de iubire. Dar este vorba despre o Anais transportată în prezent, care vede prin noi o lume care s-a născut după moartea ei, în timp ce noi avem privilegiul de a ne întoarce în timp și de a pătrunde în universul din care provine ea.

Altă cameră este rezervată unui cuplu care face o escapadă la hotel, aparent pentru a-și pune fanteziile în practică, dar care testează de fapt, la un nivel profund, cât durează iubirea care ne aduce împreună și ce suntem în stare să facem pentru a o salva.

În ultima camera dăm buzna peste poetul Rimbaud care se refugiază la hotel după ce a fost împușcat în braț de poetul Verlaine. Ajungem astfel să fim martorii unui delir poetic care transcende realitatea și care ne face să ne întrebăm dacă, după 133 de ani de la moartea lui, s-a reinventat sau nu iubirea.

Spectacolul este conceput în contextul celebrării a 30 de ani de la aderarea României la Organizația Internațională a Francofoniei. Astfel, toate personajele sunt interpretări imaginare ale unor personalități marcante ale culturii franceze. Textul dramatic este original, cuprinzând și fragmente din operele unor scriitori precum: Arthur Rimbaud, Louis Ferdinand Celine, Jean Cocteau, Anais Nin, Julien Green, Charles Perrault & alții.

În același timp, „Hôtel des poèmes” este o încercare de a aborda sustenabil un spectacol de teatru, în sensul de a integra toate mijloacele tehnice disponibile în spațiu, fără a utiliza alte echipamente de teatru care generează un consum suplimentar de energie.

O producție work in progress CREART / TEATRELLI. Cu sprijinul: Hotel CARO

Reprezentațiile se vor desfășura la Hotel Caro, în limba română, ca parte din programul Anualei de artă și știință NEO ART CONNECT, susținut de BRD- Groupe Societe Generale.

Spectacol nerecomandat persoanelor sub 16 ani.

Durata: 50 de minute

HÔTEL DES POÈMES – Spectacol în camere de hotel

Hotel CARO (Str. Barbu Văcărescu 164A)
16 iunie – ora 18.00
 și ora 20.00
17 iunie – ora 14.00 și ora 16.00
18 iunie – ora 18.00 și ora 20.00

Intrare liberă, pe bază de rezervare.

Text și regie: Iris Spiridon  
Cu: Ghighi Eftimie, Cosmina Olariu, Ada Lupu, Cristian Popa, Vlad Udrescu

Spectacolul are forma unei vizite prin spațiile hotelului Caro. Un ghid va însoți publicul prin acestă călătorie în timp, populată cu oameni și personaje care au rămas vii prin poveștile pe care le-au trait, putând fi (re)întâlniți cu ocazia unică a acestei vizite.

O vom întâlni pe Anais Nin, captivă în camera de hotel în care și-a trăit poveștile secrete de iubire. Dar este vorba despre o Anais transportată în prezent, care vede prin noi o lume care s-a născut după moartea ei, în timp ce noi avem privilegiul de a ne întoarce în timp și de a pătrunde în universul din care provine ea.

Altă cameră este rezervată unui cuplu care face o escapadă la hotel, aparent pentru a-și pune fanteziile în practică, dar care testează de fapt, la un nivel profund, cât durează iubirea care ne aduce împreună și ce suntem în stare să facem pentru a o salva.

În ultima camera dăm buzna peste poetul Rimbaud care se refugiază la hotel după ce a fost împușcat în braț de poetul Verlaine. Ajungem astfel să fim martorii unui delir poetic care transcende realitatea și care ne face să ne întrebăm dacă, după 133 de ani de la moartea lui, s-a reinventat sau nu iubirea.

Spectacolul este conceput în contextul celebrării a 30 de ani de la aderarea României la Organizația Internațională a Francofoniei. Astfel, toate personajele sunt interpretări imaginare ale unor personalități marcante ale culturii franceze. Textul dramatic este original, cuprinzând și fragmente din operele unor scriitori precum: Arthur Rimbaud, Louis Ferdinand Celine, Jean Cocteau, Anais Nin, Julien Green, Charles Perrault & alții.

În același timp, „Hôtel des poèmes” este o încercare de a aborda sustenabil un spectacol de teatru, în sensul de a integra toate mijloacele tehnice disponibile în spațiu, fără a utiliza alte echipamente de teatru care generează un consum suplimentar de energie.

O producție work in progress CREART / TEATRELLI. Cu sprijinul: Hotel CARO

Reprezentațiile se vor desfășura la Hotel Caro, în limba română, ca parte din programul Anualei de artă și știință NEO ART CONNECT, susținut de BRD- Groupe Societe Generale.

Spectacol nerecomandat persoanelor sub 16 ani.

Durata: 50 de minute

HÔTEL DES POÈMES – Spectacol în camere de hotel

Hotel CARO (Str. Barbu Văcărescu 164A)
16 iunie – ora 18.00
 și ora 20.00
17 iunie – ora 14.00 și ora 16.00
18 iunie – ora 18.00 și ora 20.00

Intrare liberă, pe bază de rezervare.

Text și regie: Iris Spiridon  
Cu: Ghighi Eftimie, Cosmina Olariu, Ada Lupu, Cristian Popa, Vlad Udrescu

Spectacolul are forma unei vizite prin spațiile hotelului Caro. Un ghid va însoți publicul prin acestă călătorie în timp, populată cu oameni și personaje care au rămas vii prin poveștile pe care le-au trait, putând fi (re)întâlniți cu ocazia unică a acestei vizite.

O vom întâlni pe Anais Nin, captivă în camera de hotel în care și-a trăit poveștile secrete de iubire. Dar este vorba despre o Anais transportată în prezent, care vede prin noi o lume care s-a născut după moartea ei, în timp ce noi avem privilegiul de a ne întoarce în timp și de a pătrunde în universul din care provine ea.

Altă cameră este rezervată unui cuplu care face o escapadă la hotel, aparent pentru a-și pune fanteziile în practică, dar care testează de fapt, la un nivel profund, cât durează iubirea care ne aduce împreună și ce suntem în stare să facem pentru a o salva.

În ultima camera dăm buzna peste poetul Rimbaud care se refugiază la hotel după ce a fost împușcat în braț de poetul Verlaine. Ajungem astfel să fim martorii unui delir poetic care transcende realitatea și care ne face să ne întrebăm dacă, după 133 de ani de la moartea lui, s-a reinventat sau nu iubirea.

Spectacolul este conceput în contextul celebrării a 30 de ani de la aderarea României la Organizația Internațională a Francofoniei. Astfel, toate personajele sunt interpretări imaginare ale unor personalități marcante ale culturii franceze. Textul dramatic este original, cuprinzând și fragmente din operele unor scriitori precum: Arthur Rimbaud, Louis Ferdinand Celine, Jean Cocteau, Anais Nin, Julien Green, Charles Perrault & alții.

În același timp, „Hôtel des poèmes” este o încercare de a aborda sustenabil un spectacol de teatru, în sensul de a integra toate mijloacele tehnice disponibile în spațiu, fără a utiliza alte echipamente de teatru care generează un consum suplimentar de energie.

O producție work in progress CREART / TEATRELLI. Cu sprijinul: Hotel CARO

Reprezentațiile se vor desfășura la Hotel Caro, în limba română, ca parte din programul Anualei de artă și știință NEO ART CONNECT, susținut de BRD- Groupe Societe Generale.

Spectacol nerecomandat persoanelor sub 16 ani.

Durata: 50 de minute

Lasă-i să moară proști

Un spectacol de Catinca Drăgănescu

Cu: George Albert Costea, Mara Căruțașu, Vladimir Purdel, Bogdana Dima, Andrei Raicu

Scenografie: Gabi Albu

Muzică și sound design: Andrei Raicu & Bogdana Dima

Lighting design: Andrei Ignat

Articulat ȋn jurul unui interviu marcant cu un regizor rus, devenit refugiat politic ȋn urma declanșării războiului ruso-ucrainian, spectacolul își propune să fie o radiografie a măcinărilor identitare și politice ale generației milenialilor. Scindată ȋntre valorile occidentale și mentalitatea estică, ȋntre implicare civică și apatie politică, ȋntre marea istorie și micile istorii, această generație de tranziție pare a avea ȋncrustată ȋn experiența ei ȋnsăși esența transformărilor apărute ȋn societățile est-europene post-totalitare.

„Folosind articole din presă, repere culturale, manuale, istorii personale și interviuri, artiștii investighează propriul proces de devenire ȋntr-o ȋncercare de chestionare și recuperare identitară. Lasă-i să moară proști este un spectacol despre războiul interior și războiul exterior, despre apartenență și comunitate, despre cine suntem și cum ne regăsim ȋn ceea ce trăim.”, explică regizoarea Catinca Drăgănescu.

Prima etapă de montare s-a concretizat în luna decembrie 2022 cu o lectură performativă și o discuție cu publicul pe marginea textului, dar și a propriilor experiențe și percepții. Etapa finală a debutat în aprilie cu un artist talk și un workshop cu două dintre membrele fondatoare ale colectivului de performance She She Pop din Berlin, pornind de la metoda de lucru cu materiale autobiografice, dezvoltată de multipremiatul grup german de-a lungul celor 30 de ani de activitate.

O producție work in progress creart / TEATRELLI.

Partener: Teatrul de Animație Țăndărică

Spectacolul conține efecte stroboscopice. Nu este recomandat persoanelor cu fotosensibilitate.

*Prețul unui bilet este de 40 lei+taxe.

FASHION SHOW PERFORMANCE -Tailored Metamorphosis

18 mai 2023, ora 19.00, Galeria GALATECA (Str. C.A. Rosetti 2-4)

Tailored Metamorphosis” – un fashion show performance care va integra piese vestimentare semnate de Julia Allert  (designer din Republica Moldova), inspirate de o pictură a Cristinei Balan (artist vizual și fostă Ambasadoare a Republicii Moldova în SUA), lucrare animată de Rodion Rusu (motion graphic designer) și prezentată sub unei instalații video.

Brandul Julia Allert a intrat pe piața de fashion ca un strigăt de rebeliune împotriva produselor de serie. „Breaking the Rules” este motto-ul brandului, iar ceea ce-și propune să ofere sunt piese vestimentare cu rol de statement. Pornind de la ceea ce reprezintă însăși esența brandului, fashion show performamance-ul va pune accentul pe efectul transformator pe care îl pot genera obiectele de design vestimentar asupra modului în care ne manifestăm și ne mișcăm în spațiul public, dar și forța lor de a se metamorfoza din piese vestimentare în obiecte de artă sau costume de scenă. Perfomance-ul va reuni 5 tineri actori –Laila Abdel Hafiz, Cătălina Florea, Ion Gâlmă, Corina Ivanov, Rania Zane, regia fiind semnată de Andreea Iacomiță, iar conceptul curatorial de Roxana Lăpădat și Andreea Sandu.

Cele 5 ținute vestimentare semnate de Julia Allert, prezentate în cadrul fashion show performance-ului, vor rămâne în vitrinele galeriei sub forma unor instalații de artă vizuală.

Regie  – Andreea Iacomiță / Peformeri – Laila Abdel Hafiz, Cătălina Florea, Ion Gâlmă, Corina Ivanov, Rania Zane / Fashion designer – Julia Allert / Artist vizual – Cristina Balan / Motion graphic designer – Rodion Rusu / Curatori – Roxana Lăpădat, Andreea Sandu

Eveniment organizat în deschiderea Anualei NEO ART CONNECT & parte din programul de evenimente satelit Design GO! în Romanian Design Week 2023. Intrare liberă!

THE WALKS în cadrul expoziției RECONNECTING THE CITY (Timișoara)

Pe 19 mai, la ora 18.00, se va deschide la Galeria Park din Timișoara expoziția RECONNECTING THE CITY, parte din Neo Art CONNECT (NAC) – prima anuală de artă și știință.

Expoziția cuprinde și o instalație vizuală derivată din spectacolul-aplicație THE WALKS al multipremiatului colectiv de teatru Rimini Protokoll din Berlin, în co-producție cu creart/TEATRELLI și în parteneriat cu Goethe-Institut din București.

Zece studenți timișoreni la arte, respectiv Ioana Cionte, Felix Cionte, Alexandra Ștefan, Cristian Răzvan Uță, Loredana Ilie, Georgiana Șleam, Știube Alexandru, Peter Horațiu, Andreea Băban și Timotei Hotea, au fost invitați să parcurgă cele 10 Plimbări ale spectacolului-experiment și să-și descopere orașul din perspectivă performativă, experinețele lor (materializate în fotografii pe care aplicația te invită să le faci) fiind încapsulate într-o instalație creată special de Cosmin Paulescu (Cozo), sub forma unei hărți personalizate. Parte din instalație vor fi și lucrările concepute de artistul sibian Alexandru Cînean, prezentate în cadrul expoziției EYE SB-YOU! (FITS 2021) și recontextualizate pentru proiectul „Reconnecting the City”. Ochii pictaţi în lucarnele caselor din Sibiu, prin care orașul a devenit spectator al propriilor istorii, vor adăuga noi istorii și imagini, dintr-o altă perspectivă: atunci înregistrau în mod direct și ca un „spectator” obiectiv viața orașului, acum devin „spectatori” subiectivi care înmagazinează amintiri prin intermediul unei experiențe performative indirecte – „The Walks” ( http://teatrelli.com/event/the-walks/).

Artiști: Elena Aronoaie-Adorian, Anca Boeriu, Alexandru Cînean, Bogdan Matei, Cosmin Paulescu (Cozo), Răzvan Neagoe, colectivul Hauazkena Taldea coordonat de Begoña Vicario, Spania 

Curatori: Roxana Lăpădat și Andreea Sandu

NEO ART CONNECT – prima rețea, platformă națională, anuală de artă și știință, ediție pilot – a debutat în 2022 cu o serie de evenimente expoziționale și cu apelul de proiecte ce oferă șansa tinerei generații să beneficieze de burse și programe de mentorat, fiindinițiată de Galeria Galateca din București și Asociația Culturală Neo Art România și dezvoltată în parteneriat cu BRD Groupe Société Générale, având ca partener strategic Fundația9. Detalii pe www.neoartconnect.ro

Exerciții performative

creart/TEATRELLI prezintă 4 exerciții performative ale studenților la Master 2 Actorie din cadrul UNATC, profesor coordonator: Eugen Jebeleanu.

Intrare liberă, în limita locurilor disponibile.

„Ring” de Ana Vînău
Distribuție: Ana Vînău, Roberta Antonie
Lectură – 15-20 de minute

Textul chestionează identitatea individului și surprinde, poate, unii dintre cei mai fragili ani ai unui om- cei ai adolescenței. Căutarea sinelui pornește din copilărie, când își dă seama ce-i dictează sufletul, până în stadiul în care personajul ajunge să ia decizii și să aibă curajul să își schimbe viața ca să-și urmeze visul, chiar dacă nu este susținut.

Fragmente din „Cine l-a ucis pe tata” și „Luptele și metamorfozele unei femei” de Edouard Louis
Distribuție: Șerban Ghilvaci, Măriuca Bosnea
Scenografie: Theodor Niculae
Work in progress : 50 de minute

Proiectul chestionează atât șubrezimea relației cu părinții a foarte multor tineri, cât și șubrezimea clasei politice care ne conduce atât de prost de atât de mult timp și care pe mulți îi condamnă la sărăcie, deci nefericire și înrăire. Textul atacă fractura intergenerațională în a cărei groapă, empatia e doar un ecou teoretic. Povestea comună, simpla traumă familială devine subiect politic. Se transformă în drama noastră, a tuturor.
 
„Obiectul pierdut sunt eu” de Roberta Antonie 
Distribuție: Roberta Antonie, Ana Maria Vînău
Lectură – 20 de minute 

În contextul actual al României există o lipsă acută de înțelegere asupra sănătății mentale, care își are rădăcinile în perioada comunismului, fiind un domeniu care a fost în totalitate interzis, exclus ca meserie, și ca orice formă de cercetare din anul 1977 până după Revoluție. Povestea din „Obiectul pierdut sunt eu” urmărește traseul unei femei tinere în descoperirea propriei identități, prin confruntarea cu umbra unei mame depresive care pare să o urmărească pretutindeni. 

„Prostituție” după texte de Tudor Mușatescu
Distribuție: Isabela Chitoșca, Tudor Bojin
Work in progress: 50 de minute

„Prostituție” este un spectacol de tip „slice of life”, care se concentrează pe înregistrarea unei piese de teatru radiofonic, făcută de doi actori debutanți: Tudor și Isabela. Dar succesul acestui proiect prins imediat după absolvire îi pune față în față cu realitatea — acum încotro? În paralel, povestea din piesa după scrisorile lui Mușatescu urmărește destinul unei fete de la țară, venite în București ca să studieze la Conservator. E o lume cu totul nouă pentru ea, în care speră, asemenea protagoniștilor, să devină o artistă de succes. Dar inocența sa este rapid sfărâmată de abuzurile pe care le întâlnește și care o determină să facă compromisuri care o îndepărtează de la traiectoria sa inițială.

THE WALKS în cadrul expoziției RECONNECTING THE CITY (FITS 2023)

Reconnecting the city

Artiști: Anca Boeriu, Alexandru Cînean, Cosmin Paulescu

Instalație derivată din spectacolul-aplicație ”The Walks” by Rimini Protokoll (o co-producție creart/TEATRELLI & Goethe-Institut București)

Curatori: Roxana Lăpădat, Andreea Sandu


Proiectul curatorial pornește de la tema Anualei de Artă și Știință – reconectarea – și a fost gândit ca o punte între tipuri diferite de manifestări artistice, între artiști și între publicul divers al orașelor în care este itinerat: Sibiu, Timișoara, Cluj-Napoca și București.

10 tineri artiști din Sibiu sunt invitați să parcurgă cele 10 Plimbări ale spectacolului experimental – aplicație „The Walks” by Rimini Protokoll (o co-producție creart/Teatrelli, în parteneriat cu Goethe-Institut București) și să-și descopere orașul din perspectivă performativă, experiențele lor (materializate în fotografii pe care aplicația te invită să le faci) fiind încapsulate într-o instalație creată de Cosmin Paulescu (Cozo), sub forma unor hărți.

Parte din instalație vor fi și lucrările concepute de artistul sibian Alexandru Cînean, prezentate în cadrul expoziției EYE SB-YOU! (FITS 2021) și recontextualizate pentru proiectul „Reconnecting the City”. Ochii pictaţi în lucarnele caselor din Sibiu, prin care orașul a devenit spectator al propriilor istorii, vor adăuga noi istorii și imagini, dintr-o altă perspectivă: atunci înregistrau în mod direct și ca un „spectator” obiectiv viața orașului, acum devin „spectatori” subiectivi care înmagazinează amintiri prin intermediul unei experiențe performative indirecte – „The Walks”. 

Perspectiva este completată de „oamenii” artistei Anca Boeriu, care dau glas orașului prin „prezență”, dar și prin intermediul unei instalații audio: Te uiți împrejur, privești, asculți, simți. Este relația ta de iubire cu orașul. Atunci te întrebi dacă oamenii locuiesc orașul sau se lasă locuiți de acesta.

Proiectul expozițional face parte din Anuala de Artă și Știință – Neo Art CONNECT (NAC), prima platformă națională, rețea și anuală de artă și știință, inițiată de Galeria Galateca și Asociația Culturală Neo Art România și dezvoltată în parteneriat cu BRD Groupe Société Générale, având ca partener strategic Fundația 9. Platforma și-a început manifestările artistice pe 18 mai cu o expoziție intitulată RECONECTARE care a oferit vizitatorilor oportunitatea de a vedea cele cinci proiecte câștigătoare ale burselor oferite în cadrul programului de BRD Groupe Société Générale, în ediția pilot Neo Art CONNECT, desfășurată în toamna anului 2022. Activitățile din cadrul platformei se vor încheia la finalul lunii iulie 2023.

Extinction Room (Hopeless.) – Sergiu Matis (de/ro)

Performance-ul va avea loc în engleză, fără traducere.

Extinction Room (Hopeless.) este o instalație audio performativă, alcătuită din înregistrări ale unor specii de păsări dispărute sau pe cale de dispariție. 

Publicul va fi ghidat printr-un peisaj sonor dezvoltat în colaborare cu compozitoarea AGF (aka Antye Greie). Ascultând chemările, cântecele și strigătul plângător al păsărilor, spectatorii vor fi introduși de către cei trei performeri – Sergiu Matis, Nicola Micallef, Manon Parent – în universul și istoria acestor specii. Narațiunile despre dispariția lor, bazate pe date științifice, se întrepătrund cu mituri și legende. Cântece și dansuri tradiționale sunt readuse în memoria și atenția publicului, performerii ghidând spectatorii prin această experiență traumatizantă a dispariției, cu o puternică încărcătură emoțională.

Instalația performativă explorează ideea de natură în societatea occidentală și reprezentarea acesteia pe scena artistică și culturală, într-un moment în care specialiștii de mediu au ridicat puternice semnale de alarmă.

Înregistrările cu sunetele speciilor de păsări dispărute sau pe cale de dispariție au fost colectate de-a lungul mai multor decenii de  către Biblioteca Macaulay din cadrul Laboratorului de Ornitologie Cornell și de Fundația Xeno-canto, fiind incluse în spectacol prin amabilitatea celor două instituții, într-o formă editată audio și alterată sonic de AGF.

După o primă reprezentație în august 2019, la Radialsystem, în Berlin, instalația a avut premiera oficială în cadrul eXplore festival #14, la București, în septembrie 2019. Ulterior a fost prezentată în cadrul unor importante festivaluri din Europa, dintre care: Festivalul de Teatru Piatra Neamț, Europalia Arts Festival (Bozar, Buxelles), Tanznacht Berlin (Uferstudios), Artdanthé Festival (Vanves), ImPulsTanz (Viena), DansFabrik (Brest), Bazaar Festival (Praga), Impulse Theater Festival (Mülheim), Latitudes Contemporaines (Lille), Claiming Common Spaces IV (PACT Zollverein, Essen), sau Feminist Futures Festival (SZENE, Salzburg).

Anul acesta, la București, performance-ul Extinction Room (Hopeless.) este prezentat ca urmare a unui parteneriat între Goethe-Institut și creart/Teatrelli, în cadrul unui turneu la Sofia (Festivalul Internațional de Dans Contemporan și Performance ANTISTATIC) și București (Teatrelli), realizat cu sprijinul Goethe-Institut.

Durata: 105 minute

Concept, coregrafie: Sergiu Matis

Coregrafi colaboratori: Martin Hansen, Manon Parent

Performeri: Sergiu Matis, Nicola Micallef, Manon Parent

Instalație audio și muzică originală: AGF aka Antye Greie

Text: Philip Ingman, Sergiu Matis, Mila Pavićević

Cercetare specii păsări: Philip Ingman

Dramaturgie: Mila Pavićević

Sound design: Martin Lutz

Production management: 4Culture Association
Distribuție: Danila–Freitag, Agentur für Performative Künste

Co-produs de: 4Culture Association și WASP Studios

Cu sprijinul: apap – FEMINIST FUTURES – un proiect co-finanțat de programul Europa Creativă a Uniunii Europene și ICI-CCN Montpellier – Occitanie ca parte a Life Long Burning (LLB) – Towards a Sustainable Eco-System for Contemporary Dance in Europe, sprijinit de programul Europa Creativă a Uniunii Europene.

Foto credits: Vojtěch Brtnický