Spectacole invitate Archives - Teatrelli

TRĂDARE de Harold Pinter

Cu: Eduard Trica, Diana Vladu, George Damare

Regia: Di Trevis

Asistent regie: Maria Costeschi

Muzica: Dominic Muldowney

Make up & hair: Bianca Boeroiu (2024 Emmy award winner)

Dress design: Denis Predescu

Sunet & Lumini: Ruxandra Ilie

„Trădare” este o piesă care aduce în prim-plan jocurile complexe ale relațiilor umane. Prin abordarea distinctivă a lui Harold Pinter, povestea explorează nu doar trădarea în sine, ci și consecințele adânci ale acestui act. Într-o atmosferă tensionată, încarcată de subtext, spectacolul provoacă o viziune introspecitvă asupra iubirii, prieteniei și loialității.

Povestea începe cu un eveniment aparent simplu, dar se dezvăluie prin intermediul unui fir narativ invers cronologic, aducând la lumină trădările și secretele dintre personaje. Într-un dans al amintirilor, jocul subtil al puterii și al decepției se conturează, aruncând o lumină tulburătoare, chiar umoristică asupră naturii umane.

Prezentat la Teatrelli în cadrul programului creart / Teatrelli „Spectacole independente în premieră”

Mulțumiri speciale lui Di Trevis – prima femeie care a condus o companie în cadrul Royal National Theatre și care lucrează, pentru prima dată în România, cu un grup de actori independenți. Cu o carieră în regie și actorie de peste patruzeci de ani, Di Travis a colaborat cu Royal Shakespeare Company și a susținut ateliere de teatru la care au luat parte actori celebri precum Gary Oldman, Kenneth Branagh și Rupert Everett.

Special mentions: Nichita Cristian si Vlad Lință

Minus World

Minus World e o simulare a lumii. O realitate alternativă care se construiește nivel cu nivel, ca un joc video, cu momente în care publicul devine jucător și poate lua decizii. Un spectacol de teatru despre maturizare și criză climatică, inegalitate socială și prietenie.

Doi copii se întâlnesc în pădure și se împrietenesc pe viață. De la un nivel la altul, vom urmări evoluția lor, având ca fundal evoluția încălzirii globale. Dar cât de mult poate supraviețui legătura dintre doi oameni într-o lume din ce în ce mai bolnavă? În momentul în care aerul de respirat devine imposibil de procurat, fiecare trebuie să facă o alegere.

Față în față cu problemele acute ale lumii, câtă putere stă, de fapt, în mâinile individului?

Press here to start. Try again. Try better. Try harder. Be better. Try again. Game over. Welcome to Minus World!

Evenimentul este prezentat în cadrul programului creart/Teatrelli „Spectacole independente în premieră”.

Cu: Diana Dragu, Dorian Leonte, Ileana Ursu

Regie și scenariu: Alina Pietrăreanu

Coregrafie: Camelia Neagoe

Asistență: George Ciucă

Compoziție muzicală: Alexandru Suciu

Consultanță artistică: Vlad Stoenescu

Video mapping: Andrei Păun

Grafică video mapping: Dani Crudu

Light design: Vlad Lăzărescu

Grafică afiș: Vladimir Boca

Produs de: Asociația Șangri-La Artistic Ground & Asociația Delazero.

Mulțumiri speciale: Daniel Radu

Proiect cultural co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național

Prețul unui bilet este de 30 lei + taxe.

Extinction Room (Hopeless.) – Sergiu Matis (de/ro)

Performance-ul va avea loc în engleză, fără traducere.

Extinction Room (Hopeless.) este o instalație audio performativă, alcătuită din înregistrări ale unor specii de păsări dispărute sau pe cale de dispariție. 

Publicul va fi ghidat printr-un peisaj sonor dezvoltat în colaborare cu compozitoarea AGF (aka Antye Greie). Ascultând chemările, cântecele și strigătul plângător al păsărilor, spectatorii vor fi introduși de către cei trei performeri – Sergiu Matis, Nicola Micallef, Manon Parent – în universul și istoria acestor specii. Narațiunile despre dispariția lor, bazate pe date științifice, se întrepătrund cu mituri și legende. Cântece și dansuri tradiționale sunt readuse în memoria și atenția publicului, performerii ghidând spectatorii prin această experiență traumatizantă a dispariției, cu o puternică încărcătură emoțională.

Instalația performativă explorează ideea de natură în societatea occidentală și reprezentarea acesteia pe scena artistică și culturală, într-un moment în care specialiștii de mediu au ridicat puternice semnale de alarmă.

Înregistrările cu sunetele speciilor de păsări dispărute sau pe cale de dispariție au fost colectate de-a lungul mai multor decenii de  către Biblioteca Macaulay din cadrul Laboratorului de Ornitologie Cornell și de Fundația Xeno-canto, fiind incluse în spectacol prin amabilitatea celor două instituții, într-o formă editată audio și alterată sonic de AGF.

După o primă reprezentație în august 2019, la Radialsystem, în Berlin, instalația a avut premiera oficială în cadrul eXplore festival #14, la București, în septembrie 2019. Ulterior a fost prezentată în cadrul unor importante festivaluri din Europa, dintre care: Festivalul de Teatru Piatra Neamț, Europalia Arts Festival (Bozar, Buxelles), Tanznacht Berlin (Uferstudios), Artdanthé Festival (Vanves), ImPulsTanz (Viena), DansFabrik (Brest), Bazaar Festival (Praga), Impulse Theater Festival (Mülheim), Latitudes Contemporaines (Lille), Claiming Common Spaces IV (PACT Zollverein, Essen), sau Feminist Futures Festival (SZENE, Salzburg).

Anul acesta, la București, performance-ul Extinction Room (Hopeless.) este prezentat ca urmare a unui parteneriat între Goethe-Institut și creart/Teatrelli, în cadrul unui turneu la Sofia (Festivalul Internațional de Dans Contemporan și Performance ANTISTATIC) și București (Teatrelli), realizat cu sprijinul Goethe-Institut.

Durata: 105 minute

Concept, coregrafie: Sergiu Matis

Coregrafi colaboratori: Martin Hansen, Manon Parent

Performeri: Sergiu Matis, Nicola Micallef, Manon Parent

Instalație audio și muzică originală: AGF aka Antye Greie

Text: Philip Ingman, Sergiu Matis, Mila Pavićević

Cercetare specii păsări: Philip Ingman

Dramaturgie: Mila Pavićević

Sound design: Martin Lutz

Production management: 4Culture Association
Distribuție: Danila–Freitag, Agentur für Performative Künste

Co-produs de: 4Culture Association și WASP Studios

Cu sprijinul: apap – FEMINIST FUTURES – un proiect co-finanțat de programul Europa Creativă a Uniunii Europene și ICI-CCN Montpellier – Occitanie ca parte a Life Long Burning (LLB) – Towards a Sustainable Eco-System for Contemporary Dance in Europe, sprijinit de programul Europa Creativă a Uniunii Europene.

Foto credits: Vojtěch Brtnický

Flori, pietre și alți demoni

O creație colectivă AREAL
de / cu: Alexandra Bălășoiu, Cristina Lilienfeld, Cosmin Manolescu

Flori, pietre și alți demoni este un performance colectiv născut dintr-o călătorie în inconștientul creatorilor săi. Metaforă a experienței umane, spectacolul este o călătorie în temele universale ale traumei, iubirii și (dez)organizării. 3 coregrafi (Alexandra Bălășoiu, Cristina Lilienfeld, Cosmin Manolescu)devin pe rând performeri, comentatori, generatori de situații absurde, fac declarații și participă într-un striptease emoțional, precum și alte întâmplări aleatorii. Un spectacol-proces în care publicul este invitat să plece împreună cu artiștii într-o explorare a sinelui și a problemelor generate de emoții, capitalism și represiunile societății contemporane.

Fiecare reprezentație va fi urmată de o discuție cu publicul despre creația colectivă prezentată, dar și despre starea dansului contemporan în contextul social și cultural în care trăim.

Evenimentul este prezentat în cadrul programului creart/Teatrelli „Spectacole independente în premieră” și al stagiunii de primăvară AREAL 2023, proiect realizat de AREAL – spațiu pentru dezvoltare coregrafică și co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național.

Spectacol nerecomandat persoanelor sub 18 ani.

*Prețul unui bilet este de 30 de lei + taxe ticketing.

Reality Check cu Denis Bolborea & Dans Liber cu Valentina De Piante

Reality Check

Coregraf/performer – Denis Bolborea, artist vizual – Andrei Cozlac, light design Alexandros Raptis. O producție Indie Box.

“Reality Check” este un solo performativ din trilogia “Singing Bodies”, în care artistul testează limitele realității corpului și spațiului, traversând un drum presărat cu o varietate de situații și ipostaze. Acest spectacol se situează la punctul de întâlnire dintre dans contemporan, live looping vocal, videoproiecție și text, îmbinând armonios muzica, mișcarea și un text plin de umor, pentru a oferi o experiență memorabilă și provocatoare publicului.

Pe parcursul spectacolului, performerul explorează în mod constant conceptul de realitate subiectivă, prin verificarea simțurilor și senzațiilor, inspirat de improvizațiile subtile din diverse spații publice. Performance-ul prezintă un parcurs între discursuri suprapuse, reflectând ritmul alert al orașului și al gândurilor proprii, în timp ce investighează capacitatea corpului de a se conecta cu mediul înconjurător și impactul prezenței și acțiunilor sale asupra spațiului.

Cum ne transformă aceste discursuri exterioare atunci când reușim să devenim mai conștienți de granița dintre interior și exterior?

„Salut, sunt Denis! În timp ce citești acest text, auzi de fapt vocea mea. Sau e vocea ta? Încearcă să țipi. Acum șoptește… Care e intensitatea vocii din mintea ta? Imaginează-ți cum ai putea să o întinzi în spațiu. Coloana sonoră e permanent prezentă, dar felul în care ascultăm e intermitent. Putem oare reorchestra discursul orașului? Putem recicla zgomotul care ne înconjoară, dându-i o altă dimensiune? Uneori, privirea nu ajunge mai departe de gene și zgomotul interior depășește volumul orașului. Informația continuă să circule, indiferentă la nepăsarea noastră. Acumulăm, propagăm, transformăm. Tu ce fel de undă ești?”

(textul din performance este în limba engleză)

Durata: 35 de minute

&

Dans Liber cu Valentina De Piante

După spectacolul „Reality Check”, Valentina De Piante va ghida publicul în cadrul unei sesiuni de Dans Liber, încurajând participanții să se simtă într-un corp dinamic care rezonează cu muzica și cu ceilalți.  Va folosi vocea ca sistem vibrațional, va oferi momente de contemplare și conectare cu ochii închiși si apoi momente de conectare cu ochii deschiși. Va crea spații diferite: vocea în interiorul corpului, muzica care mișcă corpul. Urmărind felul în care fiecare naște organic mișcarea, va amplifica schemele de acțiuni obișnuite, dând frâu liber unei gândirii în corp.

Evenimentul este prezentat în cadrul unei colaborări între creart/Teatrelli și stagiunea de primăvară AREAL 2023 (proiect realizat de AREAL – spațiu pentru dezvoltare coregrafică și co-finanțat de Administrația Fondului Cultural Național). Colaborarea dintre cele două spații are ca scop dezvoltarea scenei de dans contemporan din București și promovarea ideii de laborator artistic, în vederea diversificării publicului prin prezentarea unor proiecte independente în spații performative care nu sunt dedicate preponderent dansului contemporan, dar care încurajează căutarea de noi forme de expresie în dans și performance – atât prin producții proprii, cât și prin diverse alte colaborări, întâlniri artistice, workshop-uri sau dezbateri.

Foto credits: Bidif

KOMOREBI. Lumina care se filtrează printre copaci

Text de Raluca Mănescu

Cu: Denisa Nicolae, Liviu Romanescu, Teodora Velescu

Mișcare scenică: Teodora Velescu
Compoziție muzicală: Mihai Dobre
Scenografie și costume: Elena Gheorghe
Pregătire muzicală: Oana Pușcatu
Univers sonor și light design: Alexandros Raptis

Concept Denisa Nicolae și Liviu Romanescu
O producție Vanner Collective 2022

„KOMOREBI. Lumina care se filtrează printre copaci” este drumul inițiatic al unui bărbat în luptă cu Frica. Este o poveste învăluită de dragoste, umor și curaj despre traume deconstruite, despre iubire și acceptare. Ce mai înseamnă azi să fii un „bărbat adevărat”? O disecție actuală a parcursului către sine și a impactului pe care îl are descoperirea adevăratului chip, ascuns sub măști fabricate.Proiectul este inițiat de Vanner Collective alături de partenerii: creart/TEATRELLI, Teatrul GONG Sibiu, Teatrul Național „Marin Sorescu” Craiova, Centrul de Teatru Educațional REPLIKA, DEPREHUB / Happy Minds, Fundația Friends for Friends, Asociația A.L.E.G., Centrul pentru Tineret al Municipiului București. Proiectul dorește să crească încrederea, cu precădere în rândul bărbaților, în demersul de acceptare și exprimare a emoțiilor, cu scopul de a sparge stereotipurile moștenite și de a recadra imaginea asupra ceea ce înseamnă „un bărbat adevărat”.

Prezentat la Teatrelli în cadrul proiectului creart / TEATRELLI „Spectacole independente în premieră”.

Proiect cultural co-finanțat de AFCN.
Proiectul nu reprezinta in mod necesar pozitia administratiei fondului cultural national. AFCN nu este responsabila de continutul proiectului sau de modul in care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt in intregime responsabilitea beneficiarului finatarii

Ce se întâmplă cu iubirea?

Un performance work in progress prezentat în cadrul proiectului TEATRELLI ”Spectacole independente în premieră”.

După o idee de: Ana Maria Iana și Ștefan Vasilescu
Cu:
Antoaneta Cojocaru și Daniel Pascariu
Video credits:
FOTOPUNCT. / Bogdan Botofei, Alina Calotă, Vlad Dobrescu, Roberto Stan
Muzică:
Ezio Bosso – ”Rain, in Your Black Eyes”
Un concept coregrafic de Antoaneta Cojocaru

Dacă o persoană obişnuită ar creşte tot timpul cu aceeaşi viteză cu care a crescut în pântecele mamei, ar avea 16 metri înălţime la vârsta de 10 ani. Din acest punct de vedere, 2020 e un an care ne-a întors în pântecele mamei și ne-a dat timp cu noi, ocazia să ne tragem sufletul, impulsul să creștem, oportunitatea să ne sufocăm, iar apoi să renaștem căutând mai mult spațiu în afara noastră.

A fost un an care ne-a pus pe pauză ca să ne facă mai atenți la timp și la trecerea lui, mai conectați la spațiu și la granițe, mai conștienți de libertățile noastre și de pierderea lor.

A fost un an care a apăsat back pentru multe proiecte, pentru multe afaceri, pentru multe vise.

A fost si un an care a apăsat fast forward pentru schimbările alea pe care zicem mereu că le facem la anul: pentru demisia aia, pentru declarația aia de dragoste, pentru business-ul ăla nou, pentru prima mare decizie, pentru prima mare pierdere.

Și chiar dacă ne-am simțit izolați în exercițiul de a fi, nu am fost niciodată singuri în emoțiile pe care le-am simțit.

2020 va rămâne în istorie ca an pandemic, dar el a fost mai mult decât atât.

A fost anul în care ni s-a pus sechestru pe răspunsurile de tip fast food și am fost nevoiți să ne băgăm în bucătăria interioară și să ne gătim altele noi, din întrebările rămase prin cămară.

“Ce se întâmplă?” poate că a fost întrebarea pe care ne-am pus-o cel mai des.

Ce se întâmplă cu mine? Ce se întâmplă cu noi? Ce se întâmplă cu lumea?

Și, printre toate astea, ce se întâmplă cu iubirea?

Acest performance este produsul unor căutari. Ana Maria Iana a scris un text și l-a pus pe masă, Ștefan Vasilescu a zis “hai să-l facem” și a urmat un exercițiu de încredere reciprocă din partea celor care s-au alăturat proiectului: actorii Antoaneta Cojocaru și Daniel Pascariu și echipa FOTOPUNCT. – Alina Calotă, Bogdan Botofei, Vlad Dobrescu și Roberto Stan.

Vorbim de un efort artistic făcut independent, din pasiune, într-o perioadă în care arta a trebuit să crească pe sub pietre și să spargă betonul ca să iasă la lumină. Iar rezultatul este un cadou pentru toți cei care au avut vreodată de spart o limită, de îndoit o gratie, de depășit un obstacol.

Pornind de la textul pe care se bazeaza acest moment, anul viitor va apărea un spectacol de teatru.

Dacă îți dorești ca el să se întâmple, cea mai utilă contribuție este să îl urmărești, să te bucuri de el și să îl dai mai departe. Cu alte cuvinte: să răspunzi cu pasiune la ceea ce s-a născut din pasiune.

Mulțumiri speciale: creart, Teatrelli, Fabrica de decoruri, Teatrul UNTEATRU, Teatrul Mic

Ziya Azazi: Performative Lecture ”Dervish in Progress”

Renumitul coregraf Ziya Azazi a revenit la București cu spectacolul ”Dervish in Progress”, pe care l-a prezentat de această dată sub forma de performative lecture, reunind, astfel, atât partea de spectacol/performance, cât și o componentă explicativă, în care va dezvălui o parte din secretele și conceptele care stau la baza creării acestui spectacol. 

Evenimentul s-a desfășurat în limba engleză, adresându-se atât dansatorilor profesioniști, coregrafilor sau actorilor, cât și publicului larg, pasionat de dansul contemporan. 

”Dervish in Progress” a avut premiera în 2004, la Barcelona, bucurându-se de atunci de peste 200 de reprezentații pe importante scene și în importante festivaluri din întreaga lume. 

Practicile de dans ale lui Ziya Azazi se bazează, într-o importantă măsură, pe mișcări rapide de rotație și repetiție, fiind rezultatul cercetărilor sale aprofundate – din perspectivă artistică, conceptuală și personală – asupra dansului tradițional al dervișilor. Astfel, ”Dervish in Progress” este – din viziune contemporană –  expresia momentului în care dervișul începe să se bucure cu adevărat de realizările dobândite de-a lungul drumului său inițiatic, iar mișcările de rotație și repetiția extatică duc la transă, ajungând la acea formă spectaculoasă a dansului.

Dervish in Progress: https://www.youtube.com/watch?v=28lWyVV5f_4

Despre Ziya Azazi

Ziya Azazi s-a născut în 1969 în Antakya (Turcia), iar din 1994 s-a stabilit în Viena. În 1999 a primit o bursă danceWEB, fiind, totodată, desemnat de către Ballet International Magazine drept „cel mai remarcabil dansator al anului în Austria”. 

Între 2000 și 2002 a colaborat cu Wiener Volksoper (Austria), Theaterhaus Stuttgart (Germania) și Grand Théatre de Genéve (Elveția). În 2004 a lucrat cu Jan Fabre/Troubleyn, iar între 2005 și 2007 a făcut parte din proiectul „d’Orient” al Compagnie Thor.  De asemenea, a colaborat cu numeroși artiși  de renume, precum: Cem Ertekin, Aydin Teker, Sebastian Prantl, Philippe Arlaud, Anne-Marie Gros, Ismael Ivo, Marcia Haydee, Yoshi Oida sau Thierry Smits. Printre festivalurile la care a participat se numără: Liteside, Amsterdam; Danse en Ville, Bruxelles-Luxemburg; KIT, Copenhaga; Polyzentral, Hamburg; I-DANS Solists, Istanbul; Les Eclats Choreographiques, Niort; Bienala de Dans de la Veneția.

Totodată, din 1999 a creat propriile sale spectacole coregrafice, care au făcut înconjurul lumii: “Dervish in Progress” (2004 / Barcelona), “’Azab” (2005 / Sao Paulo),“Icons” (2007 / Grenoble) – în colaborare cu muzicianul Serge Adam (FR), solo-ul “Ember” (2010 / Valladolid), ”Energy” (2012 / Toulon), ”Bolero” (2014) sau ”Kismet (2018, Portimao).

Pe lângă performance-uri, Ziya Azazi a susținut numeroase workshop-uri în întreaga lume, împărtășindu-și experiența și cunoștințele cu publicul în spații academice și non-academice.

Ziya Azazi & Claudio Bettinelli: Performative Lecture ”Kismet”

Coregraful și dansatorul Ziya Azazi, alături de compozitorul și performerul Claudio Bettinelli au prezentat, în premieră la Teatrelli, spectacolul Kismet sub forma de performative lecture, reunind astfel atât partea de performance, cât și o importantă componentă explicativă despre cum au construit spectacolul. 

Evenimentul s-a desfășurat în limba engleză, adresându-se atât oamenilor de teatru din zona dansului, a teatrului-dans și a muzicii, cât și publicului larg, pasionat de spectacolul de teatru și dans contemporan. 

Kismet a avut premiera la Portimao (Portugalia), în mai 2018. În construirea spectacolului, care pornește de la Bolero-ul lui Ravel, Ziya Azazi și Claudio Bettinelli au încercat să dea naștere unui dialog experimental între corp, mișcare și sunet, folosind o paleta largă de medii: de la echipamente primitive până la procesoare digitale de sunet de ultimă generație.

Inspirat de abordarea coregrafică minimalistă a lui Maurice Béjart, atunci când a pus în scenă Bolero-ul lui Ravel, Ziya Azazi aduce în ”Kismet” propriul său vocabular coregrafic, încercând, totodată, să contribuie la crearea unui nou limbaj – un limbaj în care deconstrucția muzicii se realizează în corespondență cu mișcările corpului. 

Kismet: https://www.youtube.com/watch?v=PuqdeOKG3zo

Despre Ziya Azazi

Ziya Azazi s-a născut în 1969 în Antakya (Turcia), iar din 1994 s-a stabilit în Viena. În 1999 a primit o bursă danceWEB, fiind, totodată, desemnat de către Ballet International Magazine drept „cel mai remarcabil dansator al anului în Austria”. 

Între 2000 și 2002 a colaborat cu Wiener Volksoper (Austria), Theaterhaus Stuttgart (Germania) și Grand Théatre de Genéve (Elveția). În 2004 a lucrat cu Jan Fabre/Troubleyn, iar între 2005 și 2007 a făcut parte din proiectul „d’Orient” al Compagnie Thor.  De asemenea, a colaborat cu numeroși artiși  de renume, precum: Cem Ertekin, Aydin Teker, Sebastian Prantl, Philippe Arlaud, Anne-Marie Gros, Ismael Ivo, Marcia Haydee, Yoshi Oida sau Thierry Smits. Printre festivalurile la care a participat se numără: Liteside, Amsterdam; Danse en Ville, Bruxelles-Luxemburg; KIT, Copenhaga; Polyzentral, Hamburg; I-DANS Solists, Istanbul; Les Eclats Choreographiques, Niort; Bienala de Dans de la Veneția.

Totodată, din 1999 a creat propriile sale spectacole coregrafice, care au făcut înconjurul lumii: “Dervish in Progress” (2004 / Barcelona), “’Azab” (2005 / Sao Paulo),“Icons” (2007 / Grenoble) – în colaborare cu muzicianul Serge Adam (FR), solo-ul “Ember” (2010 / Valladolid), ”Energy” (2012 / Toulon), ”Bolero” (2014) sau ”Kismet (2018, Portimao).

Pe lângă performance-uri, Ziya Azazi a susținut numeroase workshop-uri în întreaga lume, împărtășindu-și experiența și cunoștințele cu publicul în spații academice și non-academice.

Despre Claudio Bettinelli

Claudio Bettinelli abordează mai multe stiluri muzicale: de la clasic la contemporan, muzică de teatru, improvizație și muzică electronică. 

S-a născut în 1976 la Livorno (Italia), s-a stabilit însă la Lyon (Franța). Este percuționist, solist și membru al Ansamblului Orchestral Contemporan din Lyon. A colaborat cu ”Centre Tempo Reale” (fondat de Luciano Berio), Orchestra Națională din Lyon, Opera Națională din Lyon, Musicatreize, Ansamblul Odyssée și a făcut parte, timp de trei ani, din UBS Verbier Festival Youth Orchestra (Elveția). De asemenea, este membru al ansamblului Mezwej, condus de Zad Moultaka, și este co-fondatorul trio-ului de percuționiști „Trio de Bubar”.

Hașteg

„Hașteg” este un spectacol despre agresiunea imaginii perfecte și despre presiunea de a fi „fericiți”. Spectacolul face referire la faptul că simțim nevoia să ne etichetăm trăirile, viața – totul este „#feelingblessed”, să imităm în viața reală hashtag-urile din social media, să credem că perfecțiunea este o obligație, ca și când ar fi ceva profund în neregulă cu noi în momentele inerente în care nu suntem fericiți. Astfel, ajungem să disimulăm adevărul până la a ne minți pe noi înșine. Hașteg este povestea cuplurilor contemporane, într-o eră în care monogamia a devenit o utopie și interacțiunea reală a fost înlocuită cu dragostea tip fast food, într-o „piațetă” vastă pe care cu toții o avem la îndemână, imediat, doar la un click distanță.

Încă din faza de scriere a textului, Elena Voineag și Dana Rotaru au gândit o derulare filmică, cu accente de stand-up, atât la nivelul replicilor, cât și în structura dramaturgică. Actorii joacă atât pe scenă (spațiul personal), cât și în sală (spațiul social), jonglând cu planurile obiectiv-subiectiv.

După premiera de la Teatrelli, spectacolul s-a jucat la Cercul Militar Național, fiind preluat apoi de The Fool, unde se joacă și în prezent.

Cu: Ana Odagiu, Denis Stefan, Elena Voineag, Ionuț Ionescu, Dana Rotaru, Răzvan Nicolae Raduta, Ana Pasti; Regie: Dana Rotaru; Muzică originală: Tică Alexe; Decoruri: Valentina Voineag; Costume: Liana Obancea; Sunet și lumini: Cristi Călinescu și Petre Osman