Events Archive - Page 9 of 31 - Teatrelli

THE WALKS în cadrul expoziției RECONNECTING THE CITY (Timișoara)

Pe 19 mai, la ora 18.00, se va deschide la Galeria Park din Timișoara expoziția RECONNECTING THE CITY, parte din Neo Art CONNECT (NAC) – prima anuală de artă și știință.

Expoziția cuprinde și o instalație vizuală derivată din spectacolul-aplicație THE WALKS al multipremiatului colectiv de teatru Rimini Protokoll din Berlin, în co-producție cu creart/TEATRELLI și în parteneriat cu Goethe-Institut din București.

Zece studenți timișoreni la arte, respectiv Ioana Cionte, Felix Cionte, Alexandra Ștefan, Cristian Răzvan Uță, Loredana Ilie, Georgiana Șleam, Știube Alexandru, Peter Horațiu, Andreea Băban și Timotei Hotea, au fost invitați să parcurgă cele 10 Plimbări ale spectacolului-experiment și să-și descopere orașul din perspectivă performativă, experinețele lor (materializate în fotografii pe care aplicația te invită să le faci) fiind încapsulate într-o instalație creată special de Cosmin Paulescu (Cozo), sub forma unei hărți personalizate. Parte din instalație vor fi și lucrările concepute de artistul sibian Alexandru Cînean, prezentate în cadrul expoziției EYE SB-YOU! (FITS 2021) și recontextualizate pentru proiectul „Reconnecting the City”. Ochii pictaţi în lucarnele caselor din Sibiu, prin care orașul a devenit spectator al propriilor istorii, vor adăuga noi istorii și imagini, dintr-o altă perspectivă: atunci înregistrau în mod direct și ca un „spectator” obiectiv viața orașului, acum devin „spectatori” subiectivi care înmagazinează amintiri prin intermediul unei experiențe performative indirecte – „The Walks” ( http://teatrelli.com/event/the-walks/).

Artiști: Elena Aronoaie-Adorian, Anca Boeriu, Alexandru Cînean, Bogdan Matei, Cosmin Paulescu (Cozo), Răzvan Neagoe, colectivul Hauazkena Taldea coordonat de Begoña Vicario, Spania 

Curatori: Roxana Lăpădat și Andreea Sandu

NEO ART CONNECT – prima rețea, platformă națională, anuală de artă și știință, ediție pilot – a debutat în 2022 cu o serie de evenimente expoziționale și cu apelul de proiecte ce oferă șansa tinerei generații să beneficieze de burse și programe de mentorat, fiindinițiată de Galeria Galateca din București și Asociația Culturală Neo Art România și dezvoltată în parteneriat cu BRD Groupe Société Générale, având ca partener strategic Fundația9. Detalii pe www.neoartconnect.ro

Exerciții performative

creart/TEATRELLI prezintă 4 exerciții performative ale studenților la Master 2 Actorie din cadrul UNATC, profesor coordonator: Eugen Jebeleanu.

Intrare liberă, în limita locurilor disponibile.

„Ring” de Ana Vînău
Distribuție: Ana Vînău, Roberta Antonie
Lectură – 15-20 de minute

Textul chestionează identitatea individului și surprinde, poate, unii dintre cei mai fragili ani ai unui om- cei ai adolescenței. Căutarea sinelui pornește din copilărie, când își dă seama ce-i dictează sufletul, până în stadiul în care personajul ajunge să ia decizii și să aibă curajul să își schimbe viața ca să-și urmeze visul, chiar dacă nu este susținut.

Fragmente din „Cine l-a ucis pe tata” și „Luptele și metamorfozele unei femei” de Edouard Louis
Distribuție: Șerban Ghilvaci, Măriuca Bosnea
Scenografie: Theodor Niculae
Work in progress : 50 de minute

Proiectul chestionează atât șubrezimea relației cu părinții a foarte multor tineri, cât și șubrezimea clasei politice care ne conduce atât de prost de atât de mult timp și care pe mulți îi condamnă la sărăcie, deci nefericire și înrăire. Textul atacă fractura intergenerațională în a cărei groapă, empatia e doar un ecou teoretic. Povestea comună, simpla traumă familială devine subiect politic. Se transformă în drama noastră, a tuturor.
 
„Obiectul pierdut sunt eu” de Roberta Antonie 
Distribuție: Roberta Antonie, Ana Maria Vînău
Lectură – 20 de minute 

În contextul actual al României există o lipsă acută de înțelegere asupra sănătății mentale, care își are rădăcinile în perioada comunismului, fiind un domeniu care a fost în totalitate interzis, exclus ca meserie, și ca orice formă de cercetare din anul 1977 până după Revoluție. Povestea din „Obiectul pierdut sunt eu” urmărește traseul unei femei tinere în descoperirea propriei identități, prin confruntarea cu umbra unei mame depresive care pare să o urmărească pretutindeni. 

„Prostituție” după texte de Tudor Mușatescu
Distribuție: Isabela Chitoșca, Tudor Bojin
Work in progress: 50 de minute

„Prostituție” este un spectacol de tip „slice of life”, care se concentrează pe înregistrarea unei piese de teatru radiofonic, făcută de doi actori debutanți: Tudor și Isabela. Dar succesul acestui proiect prins imediat după absolvire îi pune față în față cu realitatea — acum încotro? În paralel, povestea din piesa după scrisorile lui Mușatescu urmărește destinul unei fete de la țară, venite în București ca să studieze la Conservator. E o lume cu totul nouă pentru ea, în care speră, asemenea protagoniștilor, să devină o artistă de succes. Dar inocența sa este rapid sfărâmată de abuzurile pe care le întâlnește și care o determină să facă compromisuri care o îndepărtează de la traiectoria sa inițială.

THE WALKS în cadrul expoziției RECONNECTING THE CITY (FITS 2023)

Reconnecting the city

Artiști: Anca Boeriu, Alexandru Cînean, Cosmin Paulescu

Instalație derivată din spectacolul-aplicație ”The Walks” by Rimini Protokoll (o co-producție creart/TEATRELLI & Goethe-Institut București)

Curatori: Roxana Lăpădat, Andreea Sandu


Proiectul curatorial pornește de la tema Anualei de Artă și Știință – reconectarea – și a fost gândit ca o punte între tipuri diferite de manifestări artistice, între artiști și între publicul divers al orașelor în care este itinerat: Sibiu, Timișoara, Cluj-Napoca și București.

10 tineri artiști din Sibiu sunt invitați să parcurgă cele 10 Plimbări ale spectacolului experimental – aplicație „The Walks” by Rimini Protokoll (o co-producție creart/Teatrelli, în parteneriat cu Goethe-Institut București) și să-și descopere orașul din perspectivă performativă, experiențele lor (materializate în fotografii pe care aplicația te invită să le faci) fiind încapsulate într-o instalație creată de Cosmin Paulescu (Cozo), sub forma unor hărți.

Parte din instalație vor fi și lucrările concepute de artistul sibian Alexandru Cînean, prezentate în cadrul expoziției EYE SB-YOU! (FITS 2021) și recontextualizate pentru proiectul „Reconnecting the City”. Ochii pictaţi în lucarnele caselor din Sibiu, prin care orașul a devenit spectator al propriilor istorii, vor adăuga noi istorii și imagini, dintr-o altă perspectivă: atunci înregistrau în mod direct și ca un „spectator” obiectiv viața orașului, acum devin „spectatori” subiectivi care înmagazinează amintiri prin intermediul unei experiențe performative indirecte – „The Walks”. 

Perspectiva este completată de „oamenii” artistei Anca Boeriu, care dau glas orașului prin „prezență”, dar și prin intermediul unei instalații audio: Te uiți împrejur, privești, asculți, simți. Este relația ta de iubire cu orașul. Atunci te întrebi dacă oamenii locuiesc orașul sau se lasă locuiți de acesta.

Proiectul expozițional face parte din Anuala de Artă și Știință – Neo Art CONNECT (NAC), prima platformă națională, rețea și anuală de artă și știință, inițiată de Galeria Galateca și Asociația Culturală Neo Art România și dezvoltată în parteneriat cu BRD Groupe Société Générale, având ca partener strategic Fundația 9. Platforma și-a început manifestările artistice pe 18 mai cu o expoziție intitulată RECONECTARE care a oferit vizitatorilor oportunitatea de a vedea cele cinci proiecte câștigătoare ale burselor oferite în cadrul programului de BRD Groupe Société Générale, în ediția pilot Neo Art CONNECT, desfășurată în toamna anului 2022. Activitățile din cadrul platformei se vor încheia la finalul lunii iulie 2023.

Extinction Room (Hopeless.) – Sergiu Matis (de/ro)

Performance-ul va avea loc în engleză, fără traducere.

Extinction Room (Hopeless.) este o instalație audio performativă, alcătuită din înregistrări ale unor specii de păsări dispărute sau pe cale de dispariție. 

Publicul va fi ghidat printr-un peisaj sonor dezvoltat în colaborare cu compozitoarea AGF (aka Antye Greie). Ascultând chemările, cântecele și strigătul plângător al păsărilor, spectatorii vor fi introduși de către cei trei performeri – Sergiu Matis, Nicola Micallef, Manon Parent – în universul și istoria acestor specii. Narațiunile despre dispariția lor, bazate pe date științifice, se întrepătrund cu mituri și legende. Cântece și dansuri tradiționale sunt readuse în memoria și atenția publicului, performerii ghidând spectatorii prin această experiență traumatizantă a dispariției, cu o puternică încărcătură emoțională.

Instalația performativă explorează ideea de natură în societatea occidentală și reprezentarea acesteia pe scena artistică și culturală, într-un moment în care specialiștii de mediu au ridicat puternice semnale de alarmă.

Înregistrările cu sunetele speciilor de păsări dispărute sau pe cale de dispariție au fost colectate de-a lungul mai multor decenii de  către Biblioteca Macaulay din cadrul Laboratorului de Ornitologie Cornell și de Fundația Xeno-canto, fiind incluse în spectacol prin amabilitatea celor două instituții, într-o formă editată audio și alterată sonic de AGF.

După o primă reprezentație în august 2019, la Radialsystem, în Berlin, instalația a avut premiera oficială în cadrul eXplore festival #14, la București, în septembrie 2019. Ulterior a fost prezentată în cadrul unor importante festivaluri din Europa, dintre care: Festivalul de Teatru Piatra Neamț, Europalia Arts Festival (Bozar, Buxelles), Tanznacht Berlin (Uferstudios), Artdanthé Festival (Vanves), ImPulsTanz (Viena), DansFabrik (Brest), Bazaar Festival (Praga), Impulse Theater Festival (Mülheim), Latitudes Contemporaines (Lille), Claiming Common Spaces IV (PACT Zollverein, Essen), sau Feminist Futures Festival (SZENE, Salzburg).

Anul acesta, la București, performance-ul Extinction Room (Hopeless.) este prezentat ca urmare a unui parteneriat între Goethe-Institut și creart/Teatrelli, în cadrul unui turneu la Sofia (Festivalul Internațional de Dans Contemporan și Performance ANTISTATIC) și București (Teatrelli), realizat cu sprijinul Goethe-Institut.

Durata: 105 minute

Concept, coregrafie: Sergiu Matis

Coregrafi colaboratori: Martin Hansen, Manon Parent

Performeri: Sergiu Matis, Nicola Micallef, Manon Parent

Instalație audio și muzică originală: AGF aka Antye Greie

Text: Philip Ingman, Sergiu Matis, Mila Pavićević

Cercetare specii păsări: Philip Ingman

Dramaturgie: Mila Pavićević

Sound design: Martin Lutz

Production management: 4Culture Association
Distribuție: Danila–Freitag, Agentur für Performative Künste

Co-produs de: 4Culture Association și WASP Studios

Cu sprijinul: apap – FEMINIST FUTURES – un proiect co-finanțat de programul Europa Creativă a Uniunii Europene și ICI-CCN Montpellier – Occitanie ca parte a Life Long Burning (LLB) – Towards a Sustainable Eco-System for Contemporary Dance in Europe, sprijinit de programul Europa Creativă a Uniunii Europene.

Foto credits: Vojtěch Brtnický

Băiatul văduvă

Concept și regie: Eugen Jebeleanu
după „Tom à la ferme” de Michel Marc Bouchard

Cu: Vlad Bîrzanu, Mihaela Sîrbu, Alexandru Chindriș, Cosmina Stratan & câinele Uber

Sound design & music live performance: Ovidiu Zimcea

Traducerea: Diana Nechit & Eugen Jebeleanu

Spectacolul „Băiatul Văduvă” propune o perspectivă curajoasă asupra intimității relațiilor interumane și a stigmatelor încă prezente în societate, fiind conceput după textul autorului Michel Marc Bouchard, intitulat „Tom à la ferme” și ecranizat în anul 2013 de băiatul rebel al cinematografiei, regizorul multi-premiat Xavier Dolan. Patru actori de excepție – Vlad Bîrzanu, Mihaela Sîrbu, Alexandru Chindriș, Cosmina Stratan & câinele Uber – dau viață personajelor care se zbat între  tandrețe și violență, jonglând cu statutul de victime și de călăi, mânați de dorințe înăbușite și porniri animalice. În prim-plan se află povestea tânărului Tom şi călătoria sa în micul oraş de provincie de la ţară, unde locuieşte familia iubitului său, decedat într-un accident de maşină.

Eugen Jebeleanu, artist apreciat atât la nivel național, cât și în plan internațional și laureat UNITER în 2020 pentru cea mai bună regie, este cel care semnează conceptul și regia spectacolului „Băiatul Văduvă”, montarea lui propunându-și să vorbească despre rănile intime și politice ale lumii în care trăim.

Cred că introducerea spectacolului «Băiatul văduvă» în repertoriul Teatrelli reprezintă (re)confirmarea unei schimbări sau evoluții în programul artistic al acestei instituții. Mă bucur să văd că există din ce în ce mai multe instituții de stat care susțin și promovează proiecte artistice care tratează subiecte sensibile și cu siguranță necesare pentru a oglindi lumea contemporană de azi. Spectacolul nostru face parte din programul proiectelor Work in Progress, însă – datorită cererii publicului – această primă etapă s-a transformat într-un spectacol finalizat. Dincolo de temele importante pe care textul lui Michel Marc Bouchard le surprinde, cum ar fi doliul, asumarea homosexualității, sindromul Stockholm sau, pur și simplu, toxicitatea unor povești de iubire, de cuplu sau în sânul familiei, proiectul are în distribuție patru actrițe și actori fabuloși, care reușesc să trezească empatia prin jocul actoricesc între tandrețe și violență, teatru și film. «Băiatul văduvă» se poate defini acum ca fiind un spectacol de teatru «site specific», urmând ca în a doua etapă de work in progess a proiectului meu să lucrez pe un alt text care abordează teme similare cu cele amintite mai sus, din alte perspective, de această dată ale autorului francez Edouard Louis.”, mărturisește Eugen Jebeleanu.

Producția „Băiatul Văduvă” este realizată în parteneriat cu Institutul Francez din România, ca parte a acțiunilor prin care acesta sprijină scena artistică locală. 

Distribuția a fost selectată în urma unui casting la care s-au înscris aproximativ 200 de actrițe și actori.

Durata: 80 minute

Spectacol nerecomandat persoanelor cu alergie la fân.

Spectacol nerecomandat persoanelor sub 16 ani.

cerul (hartă către casă)

Premieră – etapa 1 a producției work in progress creart/Teatrelli

regie: Irisz Kovacs, dramaturgie: Doru Vatavului, scenografie: Clara Ștefana, mișcare scenică: Ruxandra Bobleagă, sound design: Adrian Piciorea

Cu: Armand Crisan, Bogdan Iancu, Antonia Scutaru, Iosif Paștina

Noua productie work in progress are ca punct de plecare albumul de pictură al lui Șerban Savu – „Drifting”, având convingerea că picturile lui deschid o ușă, aprind o lumină și suspendă în timp momentele cotidiene cu care suntem atât de obișnuiți, încât privirea noastră se lovește de ele, fără a le mai nota, dar în care ne-am putea vedea reflectată întreaga viață. Cercetând tema vieții umane în România contemporană, cu poezia, ironia și amărăciunea ei, artiștii își propun să genereze un text dramatic, pornit de la exerciții de imaginație și improvizație ale actorilor și coordonat și completat de dramaturgul Doru Vatavului. Scopul este acela de a crea o cronică afectivă asupra ceea ce înseamnă să fii om aici și acum, având ca punct de plecare imaginea și construind întru imagine, reinterpretând și recreând lucrările lui Șerban Savu, din dorința de a traduce în limbaj teatral, în imagini în mișcare, senzația pe care o generează privitorului picturile lui Savu.

Noua producție work in progress a fost selectată în cadrul open call-ului lansat de creart/Teatrelli în 2021, în vederea montării unui spectacol-laborator. Selecția a fost realizată de către un juriu format din criticul de teatru Octavian Saiu, regizorii Radu Nica și Cristian Ban, precum și Roxana Lăpădat, director artistic Teatrelli.

Performerii au fost selectați în urma unui casting la care au participat peste 160 de actori.

cerul (hartă către casă)

Premieră – etapa 1 a producției work in progress creart/Teatrelli

regie: Irisz Kovacs, dramaturgie: Doru Vatavului, scenografie: Clara Ștefana, mișcare scenică: Ruxandra Bobleagă, sound design: Adrian Piciorea

Cu: Armand Crișan, Bogdan Iancu, Antonia Scutaru, Iosif Paștina

Noua productie work in progress are ca punct de plecare albumul de pictură al lui Șerban Savu – „Drifting”, având convingerea că picturile lui deschid o ușă, aprind o lumină și suspendă în timp momentele cotidiene cu care suntem atât de obișnuiți, încât privirea noastră se lovește de ele, fără a le mai nota, dar în care ne-am putea vedea reflectată întreaga viață. Cercetând tema vieții umane în România contemporană, cu poezia, ironia și amărăciunea ei, artiștii își propun să genereze un text dramatic, pornit de la exerciții de imaginație și improvizație ale actorilor și coordonat și completat de dramaturgul Doru Vatavului. Scopul este acela de a crea o cronică afectivă asupra ceea ce înseamnă să fii om aici și acum, având ca punct de plecare imaginea și construind întru imagine, reinterpretând și recreând lucrările lui Șerban Savu, din dorința de a traduce în limbaj teatral, în imagini în mișcare, senzația pe care o generează privitorului picturile lui Savu.

Noua producție work in progress a fost selectată în cadrul open call-ului lansat de creart/Teatrelli în 2021, în vederea montării unui spectacol-laborator. Selecția a fost realizată de către un juriu format din criticul de teatru Octavian Saiu, regizorii Radu Nica și Cristian Ban, precum și Roxana Lăpădat, director artistic Teatrelli.

Performerii au fost selectați în urma unui casting la care au participat peste 160 de actori.

Spectacol nerecomandat persoanelor sub 16 ani.

Vocația riscului asumat: despre cel mai amplu spațiu dedicat artelor spectacolului contemporan în Europa

Un dialog cu AMELIE DEUFLHARD, directoarea artistică a KAMPNAGEL HAMBURG

27.03.2023, ora 16:00 – de Ziua Mondială a Teatrului

Premieră online pe pagina de Facebook TEATRELLI & pagina de Facebook a Goethe-Institut București

În engleză, cu subtitrare în limba română

„Ce înseamnă un spațiu al „teatrului independent”? Ce poate însemna ? Probabil, e un vis pe care unii îl considera prea idealist ca să devină o realitate. Și, totuși, se întâmplă ca uneori chiar să fie o realitate – mai ales atunci când cineva se încăpățânează să creadă că merită să fie așa, acolo unde energiile se pot aduna într-un loc anume. De peste patru decenii, Kampnagel este un astfel de loc, unic în geografia culturală a Europei: o fostă hală industrială convertita într-un laborator multifuncțional de creație, pentru artiști de peste tot. Imens, însă viu, organic, autentic. Stabil, dar înfruntând permanent noi si noi riscuri de ordin economic, social sau politic.
Mai puțin cunoscut decât Théâtre du Soleil sau Théâtre des Bouffes du Nord, Kampnagel are o particularitate unică. E ceva ce îl deosebește de orice altă instituție de spectacol, de fapt: este o platforma deschisă celor care nu au un sediu al lor, artiștilor cu spirit independent, mereu în căutarea unei provocări. Spectatorii vin din toate categoriile sociale – de la tineri nonconformiști la mici și mari burghezi. O asemenea diversitate pare neverosimila, când atâtea alte teatre de repertoriu se chinuie să îți atragă publicul și, unele, nici nu îl găsesc. Amelie Deuflhard este singura care poate explica miracolul din Hamburg, singura care îi înțelege pe deplin istoria, fiindcă în bună parte a scris-o chiar ea.

Pe 27 Martie, de Ziua Mondială a Teatrului, ne-am bucurat de o întâlnire cu un om care percepe această artă ca pe un rost al ființei ei, ca pe un privilegiu, dar și ca pe o datorie. Aventura sa se confunda cu ideea de a face posibil imposibilul, cu destinul unui spațiu în care artele spectacolului sunt sărbătorite în fiecare zi și în fiecare seară prin ceea ce au mai puțin festiv: șansa de a spune adevărurile lumii chiar și atunci când sunt greu de rostit. Nu trebuie ratat acest dialog sincer despre vocația rară de a crede în teatru până la capăt, fără compromisuri.” – Octavian Saiu

Amelie Deuflhard a fost timp de șapte ani (2000 – 2007) directorul artistic al Sophiensæle Berlin (spațiu înființat în 1996 de Sasha Waltz, Jochen Sandig etc.). În 2004/2005 a făcut parte din directoratul artistic al proiectului Volkspalast, fiind totodată una dintre inițiatoarele acestuia – un performance de tip festival în clădirea parțial demolată a Palatului Republicii din Berlin Mitte  (un vestigiu al istoriei RDG-ului),  inițiativă căreia i s-au alăturat nume importante ale scenei artistice internaționale, devenind un magnet pentru public. Din 2007, este directorul artistic al Kampnagel (Hamburg), cel mai amplu spațiu de producție la nivel european dedicat artelor spectacolului contemporan, conceput pentru sectorul independent. În 2014, a înființat, într-un context controversat, un spațiu pentru refugiați – EcoFavela Lampedusa Nord, proiect extins ulterior în așa-numitul spațiu de întâlnire Migrantpolitan – o inițiativă multipremiată. În 2017, Amelie Deuflhard a făcut parte din echipa curatorială a festivalului Theatre der Welt (Teatrul Lumii), organizat de Kampnagel și Thalia Theater în Hamburg. Este autoarea a numeroase publicații și ocupă funcții academice în cadrul mai multor universități. Pentru activitatea sa, a fost distinsă cu Premiul Caroline-Neuber în 2012 și cu Insignien des Chevaliers des Arts et Lettres în 2013. În 2018, a primit premiul European Cultural Manager of the Year, iar în 2022 a fost distinsă cu Theatrepreis Berlin pentru întreaga activitate.

cerul (hartă către casă)

New show with a great new crew!

Ne bucurăm să anunțăm echipa finală a spectacolului work in progress creart/TEATRELLI „cerul (hartă către casă)”:

regie: Irisz Kovacs, dramaturgie: Doru Vatavului, scenografie: Clara Ștefana, mișcare scenică: Ruxandra Bobleagă, sound design: Adrian Piciorea

Cu: Armand Crisan, Bogdan Iancu, Antonia Scutaru, Iosif Paștina

Noua productie work in progress are ca punct de plecare albumul de pictură al lui Șerban Savu – „Drifting”, având convingerea că picturile lui deschid o ușă, aprind o lumină și suspendă în timp momentele cotidiene cu care suntem atât de obișnuiți, încât privirea noastră se lovește de ele, fără a le mai nota, dar în care ne-am putea vedea reflectată întreaga viață. Cercetând tema vieții umane în România contemporană, cu poezia, ironia și amărăciunea ei, artiștii își propun să genereze un text dramatic, pornit de la exerciții de imaginație și improvizație ale actorilor și coordonat și completat de dramaturgul Doru Vatavului. Scopul este acela de a crea o cronică afectivă asupra ceea ce înseamnă să fii om aici și acum, având ca punct de plecare imaginea și construind întru imagine, reinterpretând și recreând lucrările lui Șerban Savu, din dorința de a traduce în limbaj teatral, în imagini în mișcare, senzația pe care o generează privitorului picturile lui Savu.

Reprezentațiile aferente primei etape de montare la această nouă producție work in progress – 6 și 7 mai. Stay tuned!

Noua producție work in progress a fost selectată în cadrul open call-ului lansat de creart/Teatrelli în 2021, în vederea montării unui spectacol-laborator. Selecția a fost realizată de către un juriu format din criticul de teatru Octavian Saiu, regizorii Radu Nica și Cristian Ban, precum și Roxana Lăpădat, director artistic Teatrelli.

Le mulțumim, totodată, tuturor celor peste 160 de performeri care s-au înscris la casting!

Foto: pictura „Umbra albastră” – Șerban Savu (albumul „Drifting”). Mulțumiri!

CASTING

Pregătim o nouă producție work in progress creart/TEATRELLI, de această dată în regia lui Irisz Kovacs. Căutăm în acest sens 3 performeri până în 30 de ani, indiferent de sex.

Înscrierile se fac în perioada 16 – 20 martie 2023, prin transmiterea unui CV și a minim 3 fotografii la adresa de mail teatrelli@creart.ro.

Performerii selectați pentru a 2-a etapă a castingului vor fi anunțați în data de 22 martie, până în ora 14.00.

Etapa a 2-a, respectiv proba individuală, se va desfășura pe 23 martie, la Teatrelli, fiind urmată pe 24 martie de un workshop cu finaliștii.

Pentru a 2-a etapă, performerii selectați vor fi rugați să pregătească:

1. Un monolog la alegere;

2. Un moment nonverbal de maxim 3 minute, inspirat din monologul ales – temă pe care performerii sunt încurajați s-o abordeze dintr-o perspectivă cât mai personală, care să reflecte căutările lor artistice.

Repetițiile pentru prima etapă de montare a acestei producții work in progress se vor desfășura la Teatrelli, în perioada 10 – 14 aprilie și 29 aprilie – 5 mai, fiind urmate de 2 reprezentații în premieră în zilele de 6 și 7 mai 2023.

Onorariul va acoperi perioada de repetiții și cele 2 reprezentații aferente primei etape de lucru.

Cea de-a doua etapă de montare (respectiv cea finală) este programată pentru anul 2024, urmând ca spectacolul să intre ulterior în repertoriul Teatrelli.

Noua producție work in progress a fost selectată în cadrul open call-ului lansat de creart/Teatrelli în 2021, în vederea montării unui spectacol-laborator. Selecția a fost realizată de către un juriu format din criticul de teatru Octavian Saiu, regizorii Radu Nica și Cristian Ban, precum și Roxana Lăpădat, director artistic Teatrelli.

Echipa de creație a proiectului este formată din:

regie: Irisz Kovacs

dramaturgie: Doru Vatavului

mișcare: Ruxandra Bobleagă

scenografie: Clara Ștefana 

atmosferă sonoră: Adrian Piciorea