Events Archive - Page 28 of 32 - Teatrelli

Dușmănie

E ceva vindecător în a le da oamenilor un obiect al urii lor

Rodica Mandache, István Téglás și Edith Alibec într-un spectacol complex despre dedesubturile realizării unui film documentar, la Teatrelli

„Dușmănie. E ceva vindecător în a le da oamenilor un obiect al urii lor”, scris și regizat de Gabriel Sandu, este un spectacol interdisciplinar despre nevoia de intimitate, apartenență și dorința de a controla povestea despre noi înșine, pe care o lăsăm mai departe celorlalți.

Spectacolul aduce în prim plan trei personaje contradictorii, legate între ele de un trecut traumatic.

Alina (Edith Alibec), o tânără documentaristă ambițioasă, pentru care nu există limite când vine vorba despre propriul film, realizează că are un subiect de neratat atunci când o întâlnește pe Ioana (Rodica Mandache), o membră a fostei securități, care face, cu seninătate, afirmații halucinante în fața camerei de filmat, dar și pe nepotul acesteia, Andrei (István Téglás), un copil bătrân, cu mult talent artistic, care trăiește cu totul izolat lângă bunica lui.

Lucrurile iau o turnură neașteptată atunci când filmul câștigă o vizibilitate masivă, iar viața celor trei personaje va fi schimbată definitiv.

Cu o puternică componentă video, spectacolul chestionează cât este adevăr și cât este ficțiune în genul de film documentar și explorează ce se întâmplă la nivel individual atunci când poveștile complicate sunt prezentate public într-o manieră simplificată sau chiar manipulatoare.

Text și regie: Gabriel Sandu

Cu: Rodica Mandache, Edith Alibec și István Téglás (cu apariția specială a regizoarei de film documentar Mona Nicoară)

Producție video: Ana Cârlan
Scenografie: Raluca Alexandrescu
Muzica: Xenti Runceanu
DOP filmare: Mihai Ionescu
Lumini: Ștefan Vasilescu

O co-producție Teatrelli

Video Credits și mulțumiri pentru înregistrări Revoluție: Andrei Ujică (Videogramele unei revoluții).

Producție co-finanțată de AFCN. Proiectul nu reprezintă în mod necesar poziţia Administrației Fondului Cultural Național. AFCN nu este responsabilă de conținutul proiectului sau de modul în care rezultatele proiectului pot fi folosite. Acestea sunt în întregime responsabilitea beneficiarului finațării.

*Prețul unui bilet este de 40 lei + taxe.

Vioara lui Enescu 2020

Gabriel Croitoru – vioara

Horia Mihail – pian

Turneul Vioara lui George Enescu revine în 2020 cu un prim recital al anului, exclusiv Beethoven, programat pe 20 martie, ora 19, la Teatrelli.

Gabriel Croitoru, violonistul care are privilegiul de a cânta pe vioara Guarneri del Gesu – supranumită „Catedrala” – pe care a cântat George Enescu (instrument pus la dispoziție și aflându-se în patrimoniul Muzeului Naţional „George Enescu”) şi pianistul Horia Mihail vor cânta în 2020 în România şi în întreaga lume, programul recitalurilor având în centru celebrele sonate pentru vioară şi pian de Ludwig van Beethoven, a căror integrală o vor finaliza în toamnă la Sala Radio, sub semnul aniversării Beethoven 250.

Inclasificabil în interiorul propriei sale creaţii, Beethoven este în aceaşi situaţie dacă ne raportăm la categoriile istorice. Clasic sau romantic? Beethoven pare să depăşească fără greutate aceste alternative în care încercăm să-l închidem. La hotarele a două universuri spirituale, creaţia lui se sustrage, prin natura ei, istoriei: singulară, permanent aflată în prezent, această creaţie este modernă, defineşte, clarifică, concretizează noţiunea însăşi de modernitate – noţiune pe care, la rândul său, omul modern o explică, o recreează, o modelează în limbajul lui propriu. În dialogul pe care fiecare generaţie, fiecare individ îl are cu opera beethoveniană, aceasta se arată mai actuală şi mai inovatoare ca niciodată.

A trecut peste un secol de când George Enescu străbătea ţara în timpul Primului Război Mondial alături de vioara sa, pentru a-şi duce muzica către cei bolnavi, răniți în război, oameni aflați în necazuri și nevoi.

Același instrument – grație altruismului lui Gabriel Croitoru, violonistul care a câștigat prin concurs dreptul de a cânta la „Catedrala”, cum este denumită celebra vioară construită de marele Guarneri del Gesu – participă la aceeași nobilă misiune: aceea de a duce muzica în întreaga țară, acolo unde este mai mare nevoie de ea.

Dacă la primele ediţii sondam teritoriul virgin al căminelor culturale din sate aflate în cele mai îndepărtate colţuri ale României, unde sunetul muzicii clasice nu ajunsese niciodată, au fost mai apoi turnee în care vioara lui Enescu a mers în căutarea pianelor călătoare lăsate în diferite oraşe ale ţării de Horia Mihail şi, evident, la Sala Radio, dar și în săli de concerte din Beijing, Londra, Spania sau Portugalia. Iar în 2020 proiectul se pregăteşte să ajungă la Tokyo.

PROGRAM MUZICAL

Beethoven 250

Ludwig van Beethoven: Sonata pentru vioară şi pian nr. 1, op. 12 în Re major

Ludwig van Beethoven: Sonata pentru vioară şi pian nr. 5 op. 24 în Fa major – „Primăvara”

+++ PAUZA+++

Ludwig van Beethoven: Sonata pentru vioară şi pian nr. 9 op. 47 în La major  – „Kreutzer”

Ziya Azazi & Claudio Bettinelli: Performative Lecture ”Kismet”

Coregraful și dansatorul Ziya Azazi, alături de compozitorul și performerul Claudio Bettinelli vor prezenta, în premieră la Teatrelli, spectacolul Kismet sub forma de performative lecture, reunind astfel atât partea de performance, cât și o importantă componentă explicativă despre cum au construit spectacolul.

Evenimentul se va desfășura în limba engleză, adresându-se atât oamenilor de teatru din zona dansului, a teatrului-dans și a muzicii, cât și publicului larg, pasionat de spectacolul de teatru și dans contemporan.

Kismet a avut premiera la Portimao (Portugalia), în mai 2018. În construirea spectacolului, care pornește de la Bolero-ul lui Ravel, Ziya Azazi și Claudio Bettinelli au încercat să dea naștere unui dialog experimental între corp, mișcare și sunet, folosind o paleta largă de medii: de la echipamente primitive până la procesoare digitale de sunet de ultimă generație.

Inspirat de abordarea coregrafică minimalistă a lui Maurice Béjart, atunci când a pus în scenă Bolero-ul lui Ravel, Ziya Azazi aduce în ”Kismet” propriul său vocabular coregrafic, încercând, totodată, să contribuie la crearea unui nou limbaj – un limbaj în care deconstrucția muzicii se realizează în corespondență cu mișcările corpului.

Kismet: https://www.youtube.com/watch?v=PuqdeOKG3zo

Despre Ziya Azazi

Ziya Azazi s-a născut în 1969 în Antakya (Turcia), iar din 1994 s-a stabilit în Viena. În 1999 a primit o bursă danceWEB, fiind, totodată, desemnat de către Ballet International Magazine drept „cel mai remarcabil dansator al anului în Austria”.

Între 2000 și 2002 a colaborat cu Wiener Volksoper (Austria), Theaterhaus Stuttgart (Germania) și Grand Théatre de Genéve (Elveția). În 2004 a lucrat cu Jan Fabre/Troubleyn, iar între 2005 și 2007 a făcut parte din proiectul „d’Orient” al Compagnie Thor.  De asemenea, a colaborat cu numeroși artiși  de renume, precum: Cem Ertekin, Aydin Teker, Sebastian Prantl, Philippe Arlaud, Anne-Marie Gros, Ismael Ivo, Marcia Haydee, Yoshi Oida sau Thierry Smits. Printre festivalurile la care a participat se numără: Liteside, Amsterdam; Danse en Ville, Bruxelles-Luxemburg; KIT, Copenhaga; Polyzentral, Hamburg; I-DANS Solists, Istanbul; Les Eclats Choreographiques, Niort; Bienala de Dans de la Veneția.

Totodată, din 1999 a creat propriile sale spectacole coregrafice, care au făcut înconjurul lumii: “Dervish in Progress” (2004 / Barcelona), “’Azab” (2005 / Sao Paulo),“Icons” (2007 / Grenoble) – în colaborare cu muzicianul Serge Adam (FR), solo-ul “Ember” (2010 / Valladolid), ”Energy” (2012 / Toulon), ”Bolero” (2014) sau ”Kismet (2018, Portimao).

Pe lângă performance-uri, Ziya Azazi a susținut numeroase workshop-uri în întreaga lume, împărtășindu-și experiența și cunoștințele cu publicul în spații academice și non-academice.

Despre Claudio Bettinelli

Claudio Bettinelli abordează mai multe stiluri muzicale: de la clasic la contemporan, muzică de teatru, improvizație și muzică electronică.

S-a născut în 1976 la Livorno (Italia), s-a stabilit însă la Lyon (Franța). Este percuționist, solist și membru al Ansamblului Orchestral Contemporan din Lyon. A colaborat cu ”Centre Tempo Reale” (fondat de Luciano Berio), Orchestra Națională din Lyon, Opera Națională din Lyon, Musicatreize, Ansamblul Odyssée și a făcut parte, timp de trei ani, din UBS Verbier Festival Youth Orchestra (Elveția). De asemenea, este membru al ansamblului Mezwej, condus de Zad Moultaka, și este co-fondatorul trio-ului de percuționiști „Trio de Bubar”.

Concert AIDA ȘI NOI

De ce Aida și Noi? De ce de 1 Martie? De ce la Teatrelli?

Pentru că nicăieri în Bucureștiul nostru drag nu s-a mai văzut o trupă compusă dintr-o bosniacă, un chilean, un cubanez, un bulgar și un fost expat. Unde mai pui că mai au în componență și un bucureștean sadea, venit tocmai din îndepărtatul cartier Drumul Taberei?

Pare o glumă…

Și totuși… cei cinci mușchetari – Aida Šošić – voce (din Bosnia și Herzegovina), Mihai Victor Iliescu – voce și chitară (din Berlin & București), Dan Samoilă – bas (din București), Aristides Orlando Panaitescu Alegria Ati – percuție (din Santiago de Chile), Luis Angel Palomino Tuero –  saxofon (din Havana, Cuba) și Ilko Gradev aka Elijah Saint – acordeon (din Ruse, Bulgaria) – și-au pus bagajele culturale și emoționale, experiențele diverse de viață, abilitățile și viziunile artistice laolaltă, într-un „proiect plin de umor, demențial, absurd și atâââât de frumos”.

Așadar, dacă ai chef de un show cu puțin Glam Disco, nițel Psychedelia, un pic de Gypsy și niște Funk, Drum’n’bass, Balkan, Urban Folk, Rockabilly și Tango, te invităm să iți iei sau să faci cadou un Marțișor special: la Teatrelli: AIDA ȘI NOI, 1 Martie, ora 19.00.

OPEN CALL TINERI REGIZORI ȘI DRAMATURGI

THEATRE NETWORKING TALENTS X NEW STAGES SOUTHEAST

Ediția 2021 a Festivalului Internațional dedicat Tinerilor Regizori – Theatre Networking Talents (TNT), organizat de Teatrul Național „Marin Sorescu” din Craiova și coordonat de regizorul Bobi Pricop, se va desfășura în parteneriat cu Institutul Goethe prin programul „New Stages South-East”, la care creart/Teatrelli este partener.

Ediția din acest an va reuni 5 regizori (absolvenți în 2020 și 2021) care vor lucra cu 5 dramaturgi tineri (nu există însă o limită de vârstă) în perioada 19-22 octombrie, sub îndrumarea mentorilor Theodor Cristian Popescu (regizor) & Rebekka Kricheldorf (dramaturg). Atelierele se vor desfășura integral în limba engleză, atât offline (la Portul Cultural Cetate), cât și prin sesiuni de lucru online.  

Cele 5 proiecte care vor rezulta în urma atelierului vor fi prezentate într-un showcase online, la care vor participa manageri de teatre, directori de instituții culturale, selecționeri de festivaluri, critici de teatru, îndeplinind astfel misiunea TNT de a deveni o platformă de prezentare a tinerilor regizori și creatori de teatru. 

Fiecare proiect va fi adoptat de către un teatru partener (Teatrul Național „Marin Sorescu” Craiova, Teatrul Național „I.L. Caragiale” București, Teatrul Național „Radu Stanca” Sibiu – Sectia Germană, Teatrelli, Teatrul Tineretului Piatra-Neamț), urmând ca în 2022 cele 5 echipe regizor-dramaturg să dezvolte piesele rezultate prin sesiuni de lucru împreună cu actorii teatrelor partenere, în vederea unei prezentări de tip spectacol-lectură / work-in-progress.

Ulterior, proiectele pot fi dezvoltate în spectacole care să intre în repertoriul teatrelor producătoare, iar cele mai bune lecturi performative/spectacole rezultate vor fi prezentate la Berlin în etapa finală a proiectului „New Stages South-East” în 2023.

„New Stages South-East” este un proiect regional al Institutului Goethe, adresat autorilor de teatru și profesioniștilor din domeniu, la care participă artiști din Bosnia Herțegovina, Bulgaria, Grecia (Atena / Salonic), Croația, România / Republica Moldova, Serbia, Cipru.  

Temele propuse: Pornind de la subiecte precum migrația, pandemiile, conflictele regionale și regimurile populiste/naționaliste etc., dezvoltate sau adaptate în funcție de zona specifică de interes a fiecărui creator, ne dorim să descoperim modurile în care actualitatea politică și socială influențează teatrul contemporan.

Condiții de participare:

=> Pentru a se înscrie la procesul de selecție, regizorii trebuie să:  

  • fie absolvenți de regie teatru în anii universitari 2020 și 2021 // diplomă de Licență sau Master;
  • fie buni cunoscători de limbă engleză;
  • trimită un portofoliu / CV și o scrisoare de intenție (max. 2 pagini), în care să vorbească despre posibile teme/idei pe care își doresc să le dezvolte în cadrul proiectului și așteptările legate de un astfel de proces de lucru.

=>Pentru a se înscrie la procesul de selecție, dramaturgii trebuie să:  

– fie buni cunoscători de limbă engleză;

– trimită un portofoliu/CV și o scrisoare de intenție în care să descrie temele/ideile pe care doresc să le dezvolte în cadrul atelierelor, și/sau o schiță/draft pentru o posibilă scenă pe care să o scrie în cadrul proiectului.

Termen-limită:

Toate materialele trebuie trimise pe adresa tntxnewstages2021@gmail.com, până la data de 15 august 2021.

Selecția participanților va fi anunțată până pe data de 24 august 2021, iar echipele regizor/dramaturg vor fi alcătuite de coordonatorii festivalului în funcție de temele propuse.

Important:

Organizatorii vor deconta cheltuielile de cazare, masă și transport ale tuturor participanților din această fază a proiectului.

Metamorfozele corpului: de la „iarna” baletului clasic la dezghețul dansului contemporan

Invitați: Ioan Tugearu, Răzvan Mazilu și Gilda Lazăr

„De la codul mișcărilor de balet clasic la forța explozivă a dansului contemporan, diferența este imensă. Diferența între un limbaj al formelor vizuale perfect măsurate și un univers al corpului care își cere dreptul de a fi privit și prețuit fără restricții narative și codificări estetice. Astăzi, într-un secol lipsit de pudoare și principii dogmatice, trupul e liber de orice încorsetare ideologică, etică, dramaturgică. Dansul zilelor noastre este o sărbătoare a acestei libertăți greu câștigate, dar și o explorare fără compromis a condiției umane. Marii coregrafi ai prezentului, fie că se numesc Anne Teresa de Keersmaeker, Akram Khan sau Ohad Naharin, încearcă să dea mișcării pe scenă un sens profund, filosofic și uneori politic. Fără presiunea formală a baletului clasic, dansul lor e un manifest pentru corp, prin corp, încărcat cu semantica unei viziuni asupra lumii, comunicată prin simplitatea unui gest. A privi un mare spectacol coregrafic înseamnă emoție, bucurie, câteodată durere, însă presupune și nevoia autentică de a decodifica un mesaj amplu în plan intelectual.

Despre aceste dimensiuni polifonice, câteodată contradictorii, ale dansului a fost vorba într-o ediție de iarnă a Anotimpurilor dialogului despre teatru. Despre metamorfozele corpului ca imagine a spiritului și a gândului. Despre fizica și metafizica trupului. Despre gest și mișcare în artă, dar și în realitatea cea de toate zilele.

Invitați speciali au fost maestrul Ioan Tugearu, figură emblematică a dansului clasic și contemporan, Răzvan Mazilu, dansator-coregraf-regizor de referință, și Gilda Lazăr, autoarea celebrei serii de Întâlniri JTI cu marile companii de dans ale lumii.

TEODORA ENACHE – Song about LOVE

Teodora Enache – vocal
Călin Grigoriu – chitară

Teatrelli a sărbătorit Dragobetele cu un concert special Teodora Enache, un concert despre iubire…

„Iubirea nu se dăruie decât pe sine. Divină, misterioasă și atotputernică.

Iubirii îi este de ajuns … IUBIREA.”

În seara de 23 februarie, la Teatrelli, Teodora Enache ne-am propus o călătorie, invitându-ne pe fiecare în parte să ne lasăm pătrunși de misterul muzicii și să simțim cum iubirea ne înlănțuie… din nou sau pentru prima dată…

Partenerul ei de scenă este chitaristul Călin Grigoriu.

Urban GIF Show – ANULAT

Ce înseamnă viața și rutina urbană, prin ochii unuia dintre cei mai renumiți coregrafi români, într-o producție inovatoare Teatrelli.

Florin Fieroiu – regizor și coregraf, Vlaicu Golcea – compozitor și performer;

Cristina Milea – scenograf, Elise Wilk – dramaturg și Ioana Ilaș-Bodale – artist vizual;

alături de o echipă special aleasă de performeri: Nicoleta Lefter, Alexandra Mihaela Dancs, Paul Cimpoieru, Denis Bolborea și Simona Dabija

aprofundează relația noastră cu orașul în care trăim și felul în care corpul se manifestă în noile metropole, într-o producție marca Teatrelli care își propune să valorizeaze creatorii independenți și să provoace publicul.

URBAN GIF SHOW este un spectacol inovator despre oraș (implicit despre București) și despre felul în care corpul se manifestă în el. Pornind de la doi termeni contemporani și două practici celebre deja, inclusiv în comportamentul social media, repere între care ne ducem viața din ce în ce mai des – jpeg și GIF –, spectacolul recontextualizează rolul corpului uman, mișcarea și esența într-o înlănțuire de combinații artistice și tehnice unice.

Publicul va redescoperi, cu alți ochi, gesturi pe care le facem ca rutină a traiului în oraș, acțiuni care își găsesc originile în cele mai simple și aparent banale activități cotidiene, recompuse și reformulate dintr-o perspectivă artistică unică.

Un nou tip de experiență performativă, cu un instrument specific programelor de animație

În contextul unei necesități a valorizării artiștilor români independenți și a abordărilor contemporane pe scenele românești, URBAN GIF SHOW aduce un nou tip de experiență performativă pe scena culturală bucureșteană, utilizând o practică artistică nouă – neutilizată până în prezent – inspirată din instrumentarul de lucru specific programelor de animație –secvențatorul, acesta devenind în spectacol un instrument virtual de lucru, ca un fel de auto-programare corporală.

Astfel, noua producție Teatrelli își propune să fie un adevărat laborator de cercetare artistică, rezultatul acestui demers fiind un spectacol care oferă îndeajuns de multe tipuri de expresie, astfel încât fiecare tipologie din public să poată rezona cu cel puțin un element din ceea ce vede/aude/simte.

Libertate și provocare pentru spectacor

Spectatorul nu primește un mesaj de tip narativ, concret, ci i se expun multe idei, asemeni unui puzzle sau unor ferestre specifice softurilor IT care se deschid și se suprapun, exprimate in imagini sau micro-acțiuni, asamblate într-un context non-narativ.

Astfel, publicul este provocat să redescopere și să chestioneze identitatea urbană, într-un carusel vizual plin de surpriză, mișcare și poezie urbană.

Expresia comună a două generații de artiști

URBAN GIF SHOW este expresia comună a cel puțin două generații de artiști români, dintre care unii au marcat în mod decisiv spațiul cultural contemporan:

Florin Fieroiu (concept), Vlaicu Golcea (muzică) Cristina Milea (scenografie), Elise Wilk (poeme urbane), Ioana Ilaș-Bodale și Mircea Ilaș (video și grafică).

Performeri: Nicoleta Lefter, Alexandra Mihaela Dancs, Paul Cimpoieru, Denis Bolborea, Simona Dabija și Vlaicu Golcea.

Distribuția spectacolului a fost selectată în urma unui atelier-casting la care s-au înscris peste 150 de actori și dansatori.

Concert TREI PARALE

Cu ocazia celebrării a 161 de ani de la UNIREA PRINCIPATELOR ROMÂNE, Teatrell a găzduit un concert al grupului TREI PARALE, care a ilustrat unul dintre efectele Micii Uniri: libertatea de a trece (muzical) de la un peisaj (românesc) la altul, sub aceeași identitate culturală. A fost prezentat un repertoriu special, cu melodii tradiționale culese din zona Munteniei, Olteniei și Moldovei – o selecție din mai multe proiecte ale grupului.

În alcătuirea repertoriului și conturarea stilului interpretativ, membrii grupului Trei parale se bazează pe diferite modalităţi de cercetare: expediţii prin sate, colaborări cu bătrâni muzicanţi, ascultarea unor înregistrări vechi de teren, realizate de Constantin Brăiloiu sau Bela Bartok, documentarea din diverse volume de folclor muzical sau studiul unor transcripţii de secol al XIX-lea (A. Pann, G. Ucenescu, D. Vulpian, etc.). Totodată, grupul foloseşte instrumente vechi, aproape dispărute în mediul tradiţional şi extrem de puțin puse în valoare în lumea contemporană urbană: diverse fluiere (fluierul ciobănesc, cavalul, fluierul fără dop, fluierul gemănat, tilinca), cobza, viela, drâmba, diverse instrumente de percuţie (toba, vuva, daireaua). Modalităţile de tratare pot oscila de la redări foarte scrupuloase până la interpretări cât se poate de libere.

Pe lângă participări la importante festivaluri, muzica grupului Trei parale este prezentă pe coloana sonoră a unor filme ca Aferim! (2015) sau Kyra Kyralina (2014). 

Membrii grupului Trei parale:

Florin Iordan: cobză, fluiere (fluier, caval, tilincă), cimpoi, tambură (saz), ţiteră

Daniel-Mircea Pop: voce, fluiere (fluier, tilinca, caval), percuţie

Mihai Balabaş: vioară

Beatrice Iordan: cobză

INTRAREA ESTE LIBERĂ, în baza unei rezervări online pe bilete.ro și la casa de bilete Teatrelli. Rezervarea își pierde valabilitatea cu 20 de minute înainte de ora de începere a evenimentului.

Toamna noastră este primăvara lor: teatralitatea imposturii

“Despre impostură se tot vorbește în ultima vreme. Uneori cu patimă, alteori cu detașare clinică. De fiecare dată, totuși, este trecut cu vederea un detaliu esențial, care ține de felul în care acest fenomen se definește: orice impostor își creează un personaj, îl joacă fără efort, iar cei din jur devin publicul pasiv al unui scenariu de spectacol. Micii și marii impostori au în comun o abilitate histrionică, o forță de convingere bazată pe farmec personal sau tehnică bine studiată, un soi de efect hipnotic. Impostorii sunt actori de ocazie, iar cei care-i tolerează se transformă în spectatori fără voie ai unor farse. Adevărul dispare, iar falsul se instalează acolo unde bunul simț e abandonat.

Moliere, Gogol și Caragiale ne-au lansat avertismentele cele mai dure cu privire la acest proces. În teatru, prin teatru, acești autori ne vorbesc astăzi despre minciuna care se insinuează sub aparențele adevărului. Despre jocul de simulare și disimulare pe care, asemeni unui cabotin versat, îl practicăorice impostor. Despre pericolul de a rămâne nepăsători în fața celor care se simt bine doar atunci când mint, când exagerează, când se pretind a fi ceea ce nu sunt și nu pot să fie.

Acest fenomen al realității contrafăcute, cu toată fascinația lui pur teatrală, a fost subiectul unei noi ediții a dialogurilor noastre de la Teatrelli. Am vorbit despre scenă și despre scena lumii pentru a înțelege că, în definitiv, opusul imposturii nu e seriozitatea. Nici măcar competența. Opusul imposturii este adevărul.“ – Octavian Saiu

Cu ocazia acestei întâlniri, a fost lansat și un nou volum semnat de Octavian Saiu: „Efectul Tartuffe: fascinația teatrală a imposturii”, apărut la Editura Paideia.

Pornind de la unele personaje din teatrul universal, cartea abordează câteva tipologii deja clasice ale imposturii spațiului public.

Sponsori: Crama Oprișor și Alouette Urban Bistro